نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1397/3/24   طنز   کدخبر: 172   خبرنگار: فهیمه علمداری   نظر: 0   بازدید: 519 چاپ

سوره مهر به مخاطبان کتاب عیدی می‌دهد,شاعر هفتهبه مناسبت عید فطر؛-سوره مهر به مخاطبان کتاب عیدی می‌دهد-,سوره مهر,نقطه ته خط

به مناسبت عيد فطر؛

سوره مهر به مخاطبان کتاب عیدی می‌دهد

علاوه بر این، یک کارت هدیه اعتبار ۱۵ هزار تومانی هم به خریداران عزیز هدیه داده می‌شود که با این اعتبار می‌توانند کتاب‌های الکترونیک موجود در کتابخوان اختصاصی سوره مهر را که خواسته باشند خریداری کنند.   «نقطه ته خط» نوشته مهرداد صدقی، یک کتاب جمع‌ و جور، اما به شدت خواندنی است. کسی که کتاب را دست بگیرد،

به گزارش تارنا:انتشارات سوره مهر به مناسبت عید سعید فطر، بسته عیدانه به مخاطبان هدیه می‌دهد.

علاوه بر این، یک کارت هدیه اعتبار ۱۵ هزار تومانی هم به خریداران عزیز هدیه داده می‌شود که با این اعتبار می‌توانند کتاب‌های الکترونیک موجود در کتابخوان اختصاصی سوره مهر را که خواسته باشند خریداری کنند.  
«نقطه ته خط» نوشته مهرداد صدقی، یک کتاب جمع‌ و جور، اما به شدت خواندنی است. کسی که کتاب را دست بگیرد، اطمینان داشته باشد که زمینش نخواهد گذاشت. بالاخره گوشه‌ای از کتاب، حکایتی، جمله‌ای یا متن کوتاهی می‌تواند نظرش را جلب کند. مهرداد صدقی برای آنان که اهل ورزش‌اند، آنها که در هنر دستی دارند یا آنها که دنبال حرف‌های خاله‌زنکی هستند، به قدر کافی مطلب دارد. خیالتان تخت باشد! 


«نقطه ته خط» از گفتن لطیفه هم ابایی ندارد و در انتهای کتاب، این صدقی است که بسان یک جوکر قدرتمند، توان قلمی خود را در حوزه طنز به رخ می‌کشد و لطایفی پاکیزه قابل استفاده در هرگونه مجلسی را در قالب «وبلاگیات» به مخاطب عرضه می‌کند.


کتاب «آخرین نشان مردی» کتاب جدید مهرداد صدقی است. صدقی کتاب را از زبان حامد دانشجویی که در حال نوشتن پایان نامه خود است نقل می‌کند هر روز و در هنگام نوشتن پایان نامه اتفاقات و بحث‌های جالبی پیرامون حامد اتفاق می‌افتد که روند نوشتن پایان نامه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و داستان را به طنز مبدل می‌کند.


«گچ پژ» مجموعه تک نوشته‌هایی است که در قالب طنز نگاشته شده است. این کتاب اولین اثر منتشر شده محسن رضوانی است. وی با قلمی متفاوت به موضوعات مختلف پرداخته است. محسن رضوانی با استفاده از لهجه قدیم تهرانی و اصطلاحات دوره قاجار متن های خود را پیش می‌برد و از این دریچه به مسائل پیرامون خود که عموما مسائل روز اجتماعی هستند می‌پردازد. 



اتمام خبر/



برچسب ها : سوره مهر نقطه ته خط

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.