نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1398/7/24   شعر امروز   کدخبر: 178   خبرنگار:   نظر: 0   بازدید: 126 چاپ

دومین دوره جشنواره شعر نبض واژه‌ها-,شاعر هفتهوزارت بهداشت و درمان اعلام کرد؛-دومین دوره جشنواره شعر نبض واژه‌ها-

وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد؛

دومین دوره جشنواره شعر نبض واژه‌ها-

این جشنواره در دوره دوم خود در سه قالب ترانه، شعر کلاسیک (غزل، مثنوی، قصیده، رباعی و ...) و شعر نو (نیمایی، سپید و آزاد) در دست برگزاری قرار گرفته است.

این جشنواره در دوره دوم خود در سه قالب ترانه، شعر کلاسیک (غزل، مثنوی، قصیده، رباعی و ...) و شعر نو (نیمایی، سپید و آزاد) در دست برگزاری قرار گرفته است.

 

دبیری علمی این دوره از جشنواره نیز به محمد رضا شالبافان واگذار شده است.

 dir=\RTLداوران شعر کلاسیک در این دوره را آقایان محمد سلمانی، محمدسعید میرزایی، غلامرضا طریقی تشکیلی می‌دهند و در بخش شعر نو نیز هرمز علیپور، حمیدرضا شکارسری، گروس عبدالملکیان به داوری خواهند پرداخت. همچنین در بخش ترانه نیز محمدعلی شیرازی، اکبر آزاد، سیدعباس سجادی به داوری آثار خواهند پرداخت.dir=\RTL dir=\RTLبنا بر فراخوان منتشر شده، این جشنواره مختص پزشکان و شاغلان رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و درمانی و دانشجویان رشته‌های پزشکی و درمانی خواهد بود و شرکت کنندگان باید از طریق   برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند. لام به توضیج است که حداکثر تعداد آثار در هر بخش 3 اثر و جمعا 9 اثر را در این جشنواره شرکت دهد.dir=\RTL dir=\RTLیادآوری می‌شود مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان پانزدهم مردادماه 97 است و 

 
 

برچسب ها : شاعر هفته نبض واژه‌ها

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.