نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 730   خبرنگار:   نظر: 0   بازدید: 63 چاپ

با حضور بزرگان فرهنگ و ادب و هنر؛-جشن تولد هشتاد سالگی نادر گلچین در کانون ادبیات آهنگین برگزار می‌شود-اختصاصی تارنا,شاعر هفتهبا حضور بزرگان فرهنگ و ادب و هنر؛-جشن تولد هشتاد سالگی نادر گلچین در کانون ادبیات آهنگین برگزار می‌شود-اختصاصی تارنا

جشن-تولد-هشتاد-سالگي-نادر-گلچين-در-کانون-ادبيات-آهنگين-برگزار-مي‌شود

با حضور بزرگان فرهنگ و ادب و هنر؛-جشن تولد هشتاد سالگی نادر گلچین در کانون ادبیات آهنگین برگزار می‌شود-اختصاصی تارنا

متن
 

هشتادمین زادروز استاد نادر گلچین، خوانندهء نام‌آشنای کشور در نخستین آیین \چهرهء ماه\ کانون ادبیات آهنگین خانه‌ء شعر و ادبیات، جشن گرفته خواهد شد.

در این نشست که از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۱ آذر برگزار خواهد شد، استاد گلچین به همراه دوستان و شاگردانش، تعدادی از شاعران، ترانه‌سرایان، آهنگسازان و خوانندگان برجسته و نیز سایر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه حضور خواهند داشت و قطعاتی از آثار استادگلچین نیز توسط شاگردانشان اجرا خواهد شد.


تاکنون حضور و سخنرانی چهره‌هایی چون فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی، عباس خوشدل، محمدعلی شیرازی، هنگامه اخوان، مهدی آذرسینا، حسام الدین سراج، محمد سلمانی، اکبر آزاد، سیدعباس سجادی و غلامرضا طریقی در این برنامه قطعی شده است.


با توجه به اینکه موضوع محوری سری نشست‌های کانون ادبیات آهنگین، بررسی و نقد تخصصی انواع گونه‌های ادبی ـ موسیقایی از جمله تصنیف و شعر محاوره است، در این نشست به ویژگی‌های ادبی آثار شاعران و ترانه‌سرایانی که با گلچین همکاری داشته‌اند نیز پرداخته می‌شود.


خانه‌ء شعر و ادبیات در منطقهء فرهنگی - گردشگری عباس آباد واقع شده و از بزرگراه حقانی (بلوار کتابخانه ملی، باغ هنر) و همچنین ایستگاه مترو حقانی دسترسی دارد. حضور علاقه‌مندان در این نشست، آزاد و رایگان ا

 

کد خبر: 172       center; center;  center; 

برچسب ها : شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.