نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1398/7/27   طنز   کدخبر: 799   خبرنگار:   نظر: 0   بازدید: 63 چاپ

رمز طنز در سال جدید برگزار می‌شود-,شعرنوبا حضور زرویی در نیاوران؛-رمز طنز در سال جدید برگزار می‌شود-

با حضور زرويي در نياوران؛

رمز طنز در سال جدید برگزار می‌شود-

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «رمز طنز» با رویکردی تازه و به صورت کارگاهی دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «رمز طنز» با رویکردی تازه و به صورت کارگاهی دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

 

به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، نخستین جلسه «رمز طنز» در سال جدید با مدیریت ابوالفضل زرویی نصرآباد  و با هدف بالا بردن سطح کیفی آثار  طنز  از حیث به‌کارگیری عناصری چون ملاحت، ظرافت، رندی، شیرینی و خنده در کنار استحکام بیانی و زبانی برگزار می‌شود.

 

در این نشست‌ها ابتدا  سلسله مطالبی به صورت  پیوسته  توسط زرویی نصرآباد تدریس می‌شود و در ادامه شعرهای شاعرانی که در حوزه طنز قلم می‌زنند توسط خودشان خوانده شده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

اولین نشست ادبی «رمز طنز» دی‌ماه سال ۱۳۹۴ برگزار شد و به باز خوانی و بررسی متون طنز پارسی با حضور جمعی از کارشناسان  و شاعران اختصاص داشت.

 

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «رمز طنز» در سال جاری دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در سالن کتابخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و ورود برای کلیه علاقه‌ مندان آزاد است.

 

 

برچسب ها : زرویی نصرآباد طنز ر زرویی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.