نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1398/7/30   موسیقی   کدخبر: 866   خبرنگار:   نظر: 0   بازدید: 57 چاپ

شناسایی حنجره های طلایی بار دیگر در آکادمی موسیقی هزار صدا,ترانهنفرات برگزیده بخش پاپ مشخص شدند؛-شناسایی حنجره های طلایی بار دیگر در آکادمی موسیقی هزار صدا-اختصاصی تارنا

نفرات برگزيده بخش پاپ مشخص شدند؛

شناسایی حنجره های طلایی بار دیگر در آکادمی موسیقی هزار صدا

 مراسمی دیگر از برنامه پاپ “هزار صدا” از چهارمین سال برگزاری این آکادمی خوانندگی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

  مراسمی دیگر از برنامه پاپ “هزار صدا” از چهارمین سال برگزاری این آکادمی خوانندگی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

عصر روز گذشته خوانندگان جوان و با استعداد در آکادمی خوانندگی هزار صدا با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان با رای داوران به کار خود خاتمه دادند. این مراسم با اجرا و مدیریت آرش نصیری و با حضور میهمانان ویژه ای چون، پدرام کشتکار به عنوان داور ویژه بخش آهنگسازی، اهورا ایمان داور بخش ترانه و محسن رجب پور و حامد همایون برگزار شد.

  هشت شرکت کننده جوان در این سری از آکادمی خوانندگی هزار صدا شرکت کردند که اسامی آنان به شرح زیر است: بردیا صابری، هادی احمدی، مجید ترابی، گروه مترو، امید آل اسحاق، امید طهماسبی، رسول فهن دژ و رضا پور رحیم که پس از اجرای هر کدام با احتساب نظر کارشناسی مهمانان و رای آنان اميد طهماسبي، هادي احمدي و گروه مترو به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. خوانندگی نوجوان یازده ساله، ماهان میرنصیری نیز از دیگر اتفاقات این مراسم بود. حامد همایون که از تازه کشف شده های موسیقی کشور است و کارهای اخیر او با استقبال عموم مواجه شده، در بخشی از برنامه به اجرای ترانه پرداخت که تشویق حاضران را درپی داشت. از دیگر مهمانان حاضر در برنامه می‌توان به مهرداد نصرتی و علیرضا بندری نیز اشاره کرد.    آکادمی خوانندگی هزار صدا از سال ۹۲ در دو بخش پاپ و سنتی کار خود را آغاز کرده و تا کنون چهره های با استعدادی در این زمینه به جامعه هنری معرفی کرده است. دیگر مراسم های این آکادمی در بخش های سنتی و پاپ متعاقبا اعلام خواهد شد.  

برچسب ها : هزار صدا

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.