1399/2/26   موسیقی   کدخبر: 1186   نظر: 0   بازدید: 882   خبرنگار: حمید رهدارپور چاپ

بنيامين بهادري مطرح کرد:

 رسانه های زرد باعث تمامی حاشیه ها شدند.

رسانه های زرد باعث تمامی حاشیه ها شدند.

اختصاصی تارنا

در ادامه حاشیه های ایجاد شده در مورد قطعه بوی عیدی که توسط بنیامین بهادر در برنامه دورهمی ایجاد شد بالاخره بعد از مدتی این خواننده کشورمان شب گذشته در برنامه لایو اینستگرام خود سکوتش را شکست و به اظهارات در این مورد پرداخت.

 

بهادری در صحبت های  خود اعلام کرد که رسانه های زرد باعث تمامی حاشیه شدند و به ناراحتی های فی مابین من و بزرگان موسیقی دامن زدند ودر ذهن جامعه فرهنگی و حتی مردم اثرات مخربی گذاشتند.

وی در گفتگوی زنده خود از طریق شبکه اجتماعی  اینستاگرام برای مخاطبان خود  از مراحل پبچیده و دریافت مجوز ترانه "بوی عیدی" توضیح داد.

از داشتن مجوز‌ رسمی وزارت ارشاد برای این کار وحتی قبول مسئولیت عوامل ومشکلات پیش آمده صحبت کردند.

ایشان در ابتدا اینگونه توضیح داذند که بعد از برنامه دورهمی به طور جدی و بی محابا  حملات تندی نسبت به ایشان و " ترانه بوی عیدی" صورت گرفت که بیشتر آن از سمت رسانه ها و  خبرگزاری های خاص بودند.

بهادری اذعان نمود، این کار حرکتی قشنگ و اتفاقی جالب بود که اوایل خیلی هم از طرف مخاطبان و شنوندگان مورد استقبال قرار گرفت.

اما پس از مدتی 

به محض اعتراض برعلیه ترانه سرا و سازندگان اصلی کار موج عجیبی از اعتراضات شروع شد.

البته از نظر بینامین بهادری این  موضوع خود نشان از قدرت بزرگان موسیقی دارد که صد البته خوب و گرانقدراست.

وی اعلام نمودند بلافاصله بعد از شروع حواشی اخیر خودشان شخصاً به  استاد "شهیار قنبری" پیام ارسال کردندو از ایشان بخاطر رنجش او  دلجویی کردند و بعد از اینکه از اخذ مجوز ارشاد ونحوه اجرای این کار, مفصل برای ایشان توضیح دادند،جناب "شهریار قنبری" متوجه این موضوع شدند که چقدر برای کسب اجازه ازایشان  تلاش صورت گرفته است،اما موفق به برقراری ارتباط نشده است و آن بزرگوار هم  برخورد بسیار مناسب وخوبی با ایشان  داشته است‌.

البته این را هم متذکر شدند متاسفانه جناب" اسفندیارمنفرد زاده" حتی پیام هایشان را مشاهده نکردند!

درادامه بنیامین به توضیحاتی از قبیل نحوه گرفتن مجوز در

سال 88 ( باتهیه کنندگی ترانه شرقی) پرداخته و گفت: جالب است بدانید من اسم سازندگان اصلی کار را به وزارت ارشاد ارائه داده ام، اما آنها تایید نکردند که اسامی سازندگان اصلی آورده شود و ایشان هم  به ناچار اسم خودشان را به عنوان آهنگساز درج کرده اند.

با این تفاسیر این کار مجوز از وزارت ارشاد را گرفت،اما اتفاق  عجیب دراین قضیه آن بوده است که مدیر شرکت ترانه شرقی در مورد همه چیز اظهار نظر میکند اما در این خصوص که خودشان هم دراین قضیه دخالت داشته اند، سکوت میکند و از آن موضوع قابل تامل برانگیز تر نیز رفتار سازمانی وزارت ارشاد است که کلا منکر مجوز این کار شده است.

بنیامین در ادامه افزود: جالب است که حتی عوامل اصلی از بار مسئولیت خود شانه خالی کرده اند.

همچنین در پایان گفتگو, این خواننده خوب کشورمان به مخاطبان خود وعده داد که در روزهای آینده حتما نشست وگفتگوی  زنده با استاد" شهیار قنبری" و‌دیگرا اهالی موسیقی را داشته باشد.

 

 

گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا موسیقی بنیامین بوی عیدی بنیامین بهادری بوی عیدی بنیامین لایو بنیامین

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.