1400/07/30   موسیقی   کدخبر: 1320   نظر: 0   بازدید: 1187   خبرنگار: زهرا منصور چاپ

 رونمایی و جشن امضای کتاب ماجرای یک کنسرت

رونمایی و جشن امضای کتاب ماجرای یک کنسرت

رونمایی و جشن امضای کتاب ماجرای یک کنسرت قصه ی تشکیل گروه ایوان بند، جمعه ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۵ در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش تارنا -ماجرای یک کنسرت، قصه‌ای است از فراز و نشیب تشکیل یک گروه موسیقی به نام «ایوان بند» به رهبری فواد غفاری، خواننده و آهنگسازی که در اوج روزهای جوانی خود وارد مارکت موسیقی شد و با علم و آگاهی از فضای موجود و با انتخاب و همکاری‌های موفق با خواننده‌های مختلف به عنوان آهنگساز، خود را بیش از پیش به جامعه موسیقی ثابت نمود.

ماجرای یک کنسرت، روایتی ساده و صمیمی از اولین روزهای تشکیل ایوان بند است که مخاطب خود را از لحظه‌ی تشکیل گروه تا برگزاری اولین کنسرت با زبانی ساده و دلنشین همراه می‌کند. در این مسیر، چالش‌ها و اتفاقاتی از زبان نویسنده کتاب روایت می‌شود که در نوع خود جالب است و مخاطب را آرام آرام به سمت نقطه‌ی اوج این گروه هدایت می‌کند.

ساخت قطعات ماندگار موسیقی ازجمله «فاصله‌ها_علی لهراسبی»، «یکی همیشه هست_میثم ابراهیمی»، «عمدا_سینا شعبانخانی»، «آهای عالیجناب عشق_ایوان بند» توسط فواد غفاری، نویسنده کتاب، توانایی و استعداد ذاتی این آهنگساز جوان را در حوزه موسیقی ثابت کرده است.

نوشتن قسمتی از خاطرات تلخ و شیرین یک گروه موسیقی موفق آن هم از زبان اصلی‌ترین رکن گروه که در تمام لحظات حضور تاثیرگذاری داشته است، می‌تواند در نوع خود جذاب و خواندنی باشد.

رونمایی و جشن امضای کتاب ماجرای یک کنسرت، جمعه ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۵ در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

برای شرکت در این جلسه و دیدار با گروه ایوان، داشتن کارت واکسن الزامی است.




اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا اخبار شعر پایگاه خبری شعر کتاب ماجرای یک کنسرت ماجرای یک کنسرت ایوان بند ماجرای یک کنسرت ایوان بند کتاب فواد غفاری فواد غفاری فواد غفاری تارنا اخبار موسیقی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.