1402/03/24   شعر امروز   کدخبر: 1653   نظر: 0   بازدید: 1020   خبرنگار: فهمیه علمداری چاپ

دبیر و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی شعر بسیج هنرمندان معرفی شدند

دبیر و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی شعر بسیج هنرمندان معرفی شدند

با حضور مدیریت‌های سازمان بسیج هنرمندان و اعضای انجمن شعر و موسیقی دبیر و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی شعر بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۲ معرفی و منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران -تارنا: در جلسه انجمن شعر و موسیقی سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست آقایان علی داودی به عنوان دبیر و رضا اسماعیلی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی شعر بسیج هنرمندان منصوب شدند و حکم مسئولیت ایشان توسط جواد جمیری؛ ریاست سازمان بسیج هنرمندان به او اعطا شد.

طی این حکم مقرر شد؛ پیگیری‌های لازم در خصوص انطباق برگزاری این جشنواره ملی با اصول و سیاست‌های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین صورت گیرد و ضمن بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان در حل مسائل و چالش‌های هنری و ادبی در راستای گسترش شبکه‌ی هنرمندان انقلابی با رویکرد هویت‌بخشی و توانمندسازی، تربیت و پرورش استعدادهای برتر شبکه‌ی هنری بسیج، تقویت و توسعه‌ی این شبکه اقدام شود.


علی داودی، شاعر و طنزپرداز جوان کشورمان، متولد 1352 از همدان است وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته گرافیک و کارشناسی ارشد را در رشته ادبیات گذرانده است. علی داودی تا به حال چندین کتاب خود را با عناوین و موضوعات مختلف به چاپ رسانده است.





اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا شعر رضا اسماعیلی جشنواره ملی شعر بسیج هنرمندان علی داوودی جواد جمیری

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.