1402/03/30   مجازی   کدخبر: 1660   نظر: 0   بازدید: 1072   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

شعر برای صرفه جویی؛

کتاب شعر «صدای پای آب» در کردستان منتشر شد

کتاب شعر «صدای پای آب» در کردستان منتشر شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان از انتشار کتاب شعر «صدای پای آب» با هدف آموزش بهینه‌سازی و مدیریت مصرف آب ویژه گروه سنی الف و ب در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران- تارنا: ادریس شریفی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با گرامیداشت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: کتاب شعر «صدای پای آب» با هدف آموزش بهینه‌سازی و مدیریت مصرف آب ویژه گروه سنی الف و ب در کردستان منتشر شد.

وی افزود: این کتاب در دو هزار نسخه در ۸ صفحه منتشر و در آن اشعار مختلفی با عناوین «ماشین شستن»، «مهد کودک»، «مادربزرگ»، «شکستن پا»، «آشپزخونه» و «حرف قطره» درج شده است.


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان بیان کرد: سراینده این اشعار گلاله صادقی، از شعرای کودک در کردستان است؛ تصویرگری آن را ناهید ساعدی و کار طراحی و رنگ آمیزی آن را کژال عزیزی انجام داده است.


وی ادامه داد: هدف از انتشار این کتاب آموزش و فرهنگ‌سازی برای کودکان در رده سنی پائین، کودکان مهد کودک و نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه آب با زبان شعر و ادبیات می‌باشد و با توجه به اثرگذاری کودکان بین خانواده‌ها می‌تواند در بلندمدت موجب دستیابی به اهداف مصرف بهینه در جامعه شود.


شریفی یادآور شد: این کتاب در راستای انجام بخشی از وظایف شرکت آبفا کردستان در مورد موضوع توجه به صرفه جویی و مدیریت مصرف آب در جامعه به ویژه رده‌های سنی کودک و نوجوان با حمایت دفتر روابط عمومی این شرکت تهیه و منتشر شده است.


اتمام خبر/


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا کتاب صدای پای آب ادریس شریفی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.