1402/03/29   ترانه   کدخبر: 1662   نظر: 0   بازدید: 2159   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

روزبه بمانی از مدیریت خانه ترانه کناره گیری کرد

روزبه بمانی از مدیریت خانه ترانه کناره گیری کرد
روزبه بمانی از مدیریت خانه ترانه کناره گیری کرد

روزبه بمانی ترانه سرا و خوانند مطرح کشورمان پس از چهار سال از مدیریت خانه ترانه کناره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران تارنا و به نقل از روابط عمومی خانه ترانه  روزبه بمانی که پس از درگذشت افشین یداالهی عهده دار این سمت شده بود از سمت خود استعفا و مدیریت این انجمن ادبی را را بر عهده شورای اجرایی خواهد گذاشت.



روابط عمومی خانه ترانه در صفحه مجازی اعلام داشت:

«همان‌گونه که می‌دانید پس از درگذشتِ تلخ و دریغ‌آورِ زنده‌نام دکتر افشین یداللهی در اسفند ۱۳۹۵، روزبه بمانیِ عزیز و گرامی، مدیریتِ خانه‌‌ی ترانه را به‌عهده گرفت. در شش سالِ گذشته، با مدیریتِ ایشان، ده‌ها جلسه‌ی عمومی و چهار دوره جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی برگزار شد. اکنون با توجه به مشغله‌های فراوانِ حرفه‌ای، روزبه بمانی از مدیریتِ خانه‌ی ترانه کناره‌گیری کرده است. البته هم‌چنان حضورِ اثربخش او را مثل تمامی این سال‌ها، در کنارِ خود خواهیم داشت. جلساتِ آتیِ خانه‌ی ترانه، زین‌پس با مدیریتِ «شورای اجرایی» برگزار خواهد شد. جزئیاتِ بیشتر شاملِ زمان، محل و مجریانِ جلسات به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در انتها، از کوشش‌های بی‌دریغِ روزبه بمانیِ عزیز در مدیریتِ خانه‌ی ترانه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم او هم‌چنان در مسیرِ یگانه‌ی خود در عرصه‌های مختلفِ هنری، درخشان و پیروز باشد.از همراهی و پشتیبانیِ همیشگیِ شما عزیزان نیز بی‌اندازه سپاسگزاریم»



اتمام خبر /

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر شعر خانه ترانه افشین یداللهی روزبه بمانی انجمن ادبی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.