1397/2/27   شعر امروز   کدخبر: 198   نظر: 0   بازدید: 671   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

مدیر انتشارات شانی:

نمایشگاه کتاب امسال سیر صعودی داشت

نمایشگاه کتاب امسال سیر صعودی داشت

-اختصاصی تارنا

پایان کار سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به سراغ ناشرانی رفتیم که امسال به جای شهر آفتاب به مصلی تهران نقل مکان کردند

به گزارش تارنا-  در پایان کار سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به سراغ ناشرانی رفتیم که امسال به جای شهر آفتاب به مصلی تهران نقل مکان کردند و با عناوین بسیاری از کتب چاپ شده در نمایشگاه حاضر شدند. انتشارات شانی یکی از نشرهایی بود که شاعران کتاب اولی بسیاری داشت و مخاطبان زیادی را برای خرید کتاب شعر به غرفه خود کشاند.  


مدیر انتشارات شانی، ناشر تخصصی شعر درخصوص نمایشگاه کتاب امسال گفت: سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با کمی ها و کاستی هایش برگزار شد. مثل همیشه مولفین از آثار خود رونمایی کردند، تجدید چاپ ها انجام شد. تمرکز اصلی شانی بر روی تجدید چاپ ها بود. کتاب های بسیاری داشتیم که چاپ های دوم و سوم آن ها تمام شده بود. در کل این یازده روز نسبت به سال قبل سیر صعودی داشت و راضی بودیم.   مجید صالحی از تغییر مکان نمایشگاه کتاب ابراز خرسندی کرد و گفت: شهرآفتاب خوبی ها و بدی های خود را داشت، به لحاظ وسعت خوب بود و فضای بزرگتری در اختیار داشتیم. نکته ای هم که وجود داشت این بود که افرادی که برای خرید کتاب به شهر آفتاب می‌آمدند، واقعا افراد کتابخوان بودند. مصلی تهران با وجود نزدیکتر و در دسترس تر بودن برای عموم مردم جمعیت کاذب زیادی را هم به خود دید.  


صالحی در ادامه به کتاب هایی که برای ورود به نمایشگاه با مخالفت مواجه شدند نیز نام برد و افزود: کتاب های «دیکتاتوری با چشمان قهوه ای» اثر رویا ابراهیمی و «با دست های من گلوی کسی را بریده اند» اثر حامد ابراهیم پور هردو کتاب هایی هستند که فروش آن ها سه سال در نمایشگاه کتاب تهران ممنوع است، اما در نمایشگاه های شهرستان ها فروش خوبی دارند.   وی به پرفروش های امسال نشر شانی نیز اشاره کرد و گفت: «از عشق برگشته» حسین زحمتکش به چاپ ششم رسید. «خانمی که شما باشید» حامد عسکری به چاپ چهاردهم رفت. چاپ چهارم «تن ها» امید صباغ نو هم در نمایشگاه به اتمام رسید. کتاب های پوریا پلیکان، داود سوران و اهورا فروزان نیز به چاپ دوم رسید.   وی در پایان نمایشگاه امسال را با کیفیت ارزیابی کرد و گفت: استقبال و فروش خوبی را شاهد بودیم. شانی با 290 عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر شد که در این بین 80 عنوان، کتاب اولی بودند.  


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته خبرگزاری شعر تارنا انتشارات شانی نمایشگاه کتاب

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.