1396/12/15   شعرنو   کدخبر: 250   نظر: 0   بازدید: 1080   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

به همت نشر روزنه؛

«معجزه در ساعت 5 عصر» سجاد روشني راهي بازار شد

«معجزه در ساعت 5 عصر» سجاد روشني راهي بازار شد

مجموعه شعر «معجزه در ساعت ۵ عصر» سروده سجاد روشنی منتشر شد. این مجموعه در ۲۱۶ صفحه با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان در نشر روزنه راهی بازار شده است.

به گزارش تارنا- مجموعه شعر «معجزه در ساعت ۵ عصر» سروده سجاد روشنی منتشر شد. این مجموعه در ۲۱۶ صفحه با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان در نشر روزنه راهی بازار شده است.   روشنی درباره این کتاب می‌گوید: مجموعه «معجزه در ساعت ٥ عصر» شامل دو دفتر است که شعرهای موجزی را در برمی‌گیرد. دفتر اول تماما سروده سال ٩٥ است و در مجموعه دوم شعرهای سال ٩٥ و سال‌های قبل‌تر را شاهدیم.  

او همچنین اظهار می‌کند: تلاش کردم با توجه به سال‌ها فعالیت به عنوان خبرنگار و روزنامه‌نگار، اولا به ساده‌ترین زبان و به دور از بازی‌های اداگونه فرمی جان کلام و حرفم را منتقل کنم و دیگر آن‌که بتوانم تنوع موضوع را حفظ کنم.   این شاعر می‌افزاید: در این مجموعه موضوعات مختلفی در شعرها مطرح می‌شود؛ از جنگ و فرهنگ و هنر تا سیاست و اقتصاد و حتی فلسفه و مفاهیم ریاضی. بسیاری از شخصیت‌ها و وقایع تاریخی در شعرها رخ می‌نمایند، اما با وجود این تنوع، عشق نخ تسبیح است و تلاش کردم از همه این موضوعات و شخصیت‌ها و وقایع کمک بگیرم تا بهتر بتوانم از عشق بگویم. «معجزه در ساعت ٥ عصر» از عشق گفتن است در روزگار لبریز از خشونت و سیاست و کوتاه و موجز سخن گفتن در عصر کم‌حوصلگی انسان.   


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا نشر روزنه عجزه در ساعت 5 عصر

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.