1402/08/07   شعر امروز   کدخبر: 2567   نظر: 0   بازدید: 6682   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

با حضور اهالی قلم برگزار شد؛

جشن هزارمین نشست کانون شعر هنگام در فرهنگسرای سلامت

جشن هزارمین نشست کانون شعر هنگام در فرهنگسرای سلامت

جشن هزارمین نشست کانون هنگام با حضور شاعران و اهالی قلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران _تارنا در روز جمعه ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰ عصر جشن هزارمین نشست ادبی از سلسله نشست‌های کانون شعر هنگام در فرهنگسرای سلامت (هنگام ) با مدیریت امیدچاوشی برگزار شد.


در ابتدا برنامه فیلمی کوتاه از فعالیت های کانون ارائه شد که نشانگر کارنامه پربار بیست و یکساله ادبی این انجمن بود. برنامه با سخنرانی استاد پیشکسوت "رضوان ابوترابی" ادامه یافت و امید چاوشی یاد و نام مرحوم «سید کریم قنبری» را زنده کرد و سخنانی هرچند کوتاه در وصف ایشان ایراد نمود.

در این ویژه برنامه جمعی از بزرگان شعر و ادبیات ،موسیقی ،سینما و اصحاب رسانه حضور گرمی داشتند، برنامه با موسیقی زنده و هنرمندی "میلاد رزاقی " با (تک نوازی تنبک ) ادامه گرفته شد.

امید چاوشی مدیر کانون شعر هنگام خلاصه ی از برنامه کانون را در خصوص چاپ سالانه ۱۰ کتاب از شاعران کشور به طور رایگان توسط کانون هنگام و رونمایی از درس گفتارهای کانون که به مدت زمان ۱۷۰۰ دقیقه صدای آموزشی در بخش‌ها و عناوین مختلف در حوزه ادبیات می باشد و توسط ۱۲۲ شاعر تهیه شده است را ارائه نمود و توضیح داد که فایل مذکور قابل دانلود در بستر اینترنت است.






شاعرانی چون حسن اکبریان طبری، بهروز یاسمی، محمود معتقدی، امیر مرزبان، کورس احمدی، رضاعبدالهی، آرش شفاعی، صابر موسوی، محسن انشایی، گلی امامی، رضوان عبدالهی، پوران کاوه، شهرام شاهرخ تاش، صابرقدیمی، رحمت اله شاکری، داودرحمت الهی، نیلوفر امانتجی و... در این نشست حضور داشتند.


در این نشست شاعران به شعرخوانی پرداختند و در پایان نیز هزارمین برنامه این کانون جشن گرفته شد و جلسه با گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید.





اتمام خبر/

گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر امید چاوشی انجمن ادبی کانون شعر هنگام فرهنگسرای سلامت

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.