1402/10/25   شعر امروز   کدخبر: 2686   نظر: 0   بازدید: 2046   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

در دومین مراسم ادبی سیب نقره‌ای؛

تقدیر از دبیر کانون نفس

تقدیر از دبیر کانون نفس

دومین مراسم سیب نقره‌ای به میزبانی باشگاه ادبی ایران‌زمین و با همکاری کانون ادبی نفس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: عصر یکشنبه ۲۴ دیماه، دومین مراسم سیب نقره‌ای با اجرای کورس احمدی و با حضور شاعران و ترانه‌سرایان در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.


در این برنامه که با شعرخوانی، اجرای موسیقی توسط پیمان پناهی و سخنرانی همراه بود، طی مراسمی از حمیدرضا امیرافضلی دبیر کانون ادبی نفس نیز تقدیر بعمل آمد. در ابتدای این مراسم، کورس احمدی دبیر باشگاه ادبی ایران‌زمین به تشریح ضرورت قدردانی از مدیران جلسات ادبی در جهت دوستی بیشتر اهالی ادبیات پرداخت و ضمن تحسین فعالیت‌های انسان‌دوستانه کانون ادبی نفس، از حمیدرضا امیرافضلی تقدیر کرد.


دکتر اسماعیل امینی، رئیس هیئت‌مدیره کانون ادبی نفس و یکی از سخنرانان مراسم، نقش محوری حمیدرضا امیرافضلی در تأسیس کانون ادبی نفس را مورد تأکید قرار داد و فعالیت‌های این کانون را نتیجه زحمات این هنرمند شاعر دانست. ایشان همچنین تلاش‌های انسان‌دوستانه امیرافضلی در مسیر فرهنگ‌سازی اهدای عضو را مؤثر و تاثیرگذار توصیف کردند.


دکتر اصغر علی‌کرمی، شاعر و مترجم ادبی، نیز در سخنان خود اهمیت کانون ادبی نفس را در جامعه ادبیات مورد تأکید قرار داد و حمیدرضا امیرافضلی را به عنوان نماد مهربانی و الگوی مهرورزی و انسان‌دوستی توصیف کرد.





در این نشست ادبی همچنین نیما ایمانی، اسماعیل امینی، اصغر علی‌کرمی، الهه دهقان، ناصر سلیم بارزانی، فاطمه رنجبر و شاعران و ترانه‌سرایان حاضر به شعرخوانی پرداختند. در پایان این برنامه، طی مراسمی با حضور کورس احمدی، دکتر اسماعیل امینی و خدیجه مهدی‌پور رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری و مدیریت فرهنگی منطقه ۱۰ تهران و آقای قاسمی مدیر روابط عمومی فرهنگسرای عطار، از حمیدرضا امیرافضلی تقدیر شد.


یکی از برنامه‌های ویژه این نشست ادبی به سخنرانی علمی پیرامون اهدای عضو توسط خانم الناز آفرنده اختصاص داشت و غرفه صدور آنی کارت اهدای عضو نیز در محل برگزاری مراسم دایر بود.








اتمام خبر/





گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا سیب نقره ای حمیدرضا امیرفضلی کورس احمدی کانون سیب نقره ای باشگاه ایران زمین

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.