1403/2/20   رویداد ها   کدخبر: 2835   نظر: 0   بازدید: 2537   خبرنگار: دانیال فتحی لاطران چاپ

بخوانیم و بسازیم

بخوانیم و بسازیم

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بررسی شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب با عنوان ( بخوانیم و بنویسیم)

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: همان گونه که جسم آدمی نیاز به تغذیه دارد، روح و روانش نیازمند خوراک است تا برای ادامه بهتر زندگی تقویت شود، مثلا مواد غذایی سالم تغذیه جسم است تا بدن، نیروی بیشتری برای کار و تلاش داشته باشد. کتاب که همیشه با عنوان یارمهربان در خاطره ها ماندگار شده یکی از خوراک های مهم روح و روان نسل بشر است. شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال با دیباچه (بخوانیم و بنویسیم) روز گذشته آغاز گردید.

کتاب بخوانیم و اندیشه های سالم بسازیم. کتاب بخوانیم تا آگاهی هایمان افزایش یابد تا در تنگناها و گردنه های صعب العبور مسیر صعود به قله موفقیت در زندگی از همان آگهی ها استفاده کنیم تا به سلامت از مسیر عبور کنیم.

کتاب بخوانیم تا با بهره گیری از تجربه گذشتگان در طول تاریخ، آینده ای بهتر بسازیم. کتاب بخوانیم تا شعر بسازیم، تا با همان شعر اندیشه های راستین را منتقل کنیم، بخوانیم تا شعری بسازیم که اخلاق و گذشت و جوانمردی و صفت های نیکو را گسترش دهیم.

کتاب بخوانیم تا با بهره گیری از تجربه گذشتگان در طول تاریخ، آینده ای بهتر بسازیم. کتاب بخوانیم تا شعر بسازیم، تا با همان شعر اندیشه های راستین را منتقل کنیم، بخوانیم تا شعری بسازیم که با آن، اخلاق و گذشت و جوانمردی و صفت های نیکو را گسترش دهیم. بخوانیم تا شعری بسازیم که فرهنگ درست را منتقل کنیم.

خبرگزاری تارنا نخستین خبرگزاری شعر و ترانه ایران مفتخر است که در سالن رسانه های دیجیتیال در غرفه چهار میزبان انجمن های ادبی، مراسمات رونمایی کتاب، انجمن های تاریخ نگاری و تهرانشناسی باشد. 


اتمام خبر/


اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شعر نو خبرگزاری شعر تارنا شعر کلاسیک سایت شعر بخوانیم و بسازیم سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط