1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 473   نظر: 0   بازدید: 63   خبرنگار: چاپ

جشن-بزرگ-ستارگان-برگزار-شد

با حضور پرشور مردم شاهرود؛-جشن بزرگ ستارگان برگزار شد-اختصاصی تارنا

با حضور پرشور مردم شاهرود؛-جشن بزرگ ستارگان برگزار شد-اختصاصی تارنا

متن

جشن بزرگ ستارگان به همت موسسه مالی حسابداری پرستو و با همکاری پایگاه خبری تارنا و شرکت برسام در شهر شاهرود از توابع استان سمنان برگزار شد.



این مراسم با حضور هنرمندانی چون سیامک اشعریون، فریبا ترکاشوند، شهربانو موسوی، شاهین آرین، عباس مرادی، عزت اله رمضانی فر، دکتر بیژن ذوالفقارنسب، شهاب اشعریون، شاهین آرین و دیگر هنرمندان با اجرای محمود شهریاری و ایمان قاسم پور برگزار شد.

 

\\

 


سرمایه گذار و تهیه کننده این مراسم هدف از برگزاری چنین جشنی را ایجاد یک برنامه فرهنگی با کمک شرکت مالی، حسابداری و حسابرسی پرستو عنوان کرد و گفت: شرکت پرستو یک شرکت خصوصی است و بدون هیچگونه پشتوانه مالی برای برگزاری چنین جشن بزرگی برای مردم شاهرود همت گمارده است.

 

\\



علی شیرازی ادامه داد: برای برگزاری این مراسم حتی از شرکت هایی که معافیت مالیاتی هم داشتند کمک گرفتیم تا در این برنامه شرکت کنند. بیشتر در نظر داشتیم در مناطقی این جشن را برگزار کنیم که تا به حال کمتر اتفاق افتاده بود. جمع کردن هنرمندان کار بسیار دشواری بود که با کمک دوستان این امر میسر شد و توانستیم با میزبانی مردم شاهرود در خدمت هنرمندان باشیم.

 

\\


وی افزود: بیشترین اقدام ما بر سر اشتغال است و امیدوارم که مسئولین همراه ما باشند و با فرهنگ و هنر بیشتر مانوس شوند. این برنامه تا انتهای برج چهارم در شهرهای گیلان، رشت، بابل و بابلسر هم برگزار می‌شود.



سرمایه گذار و تهیه کننده این جشن در پایان گفت: استقبال از این مراسم با توجه به اینکه بخش خصوصی برگزار کننده اصلی آن است، راضی کننده بود و امیدوارم مراسم های سایر استان ها هم با این استقبال مواجه شود. در انتها هم امیدوارم مسئولین توجه ویژه تری به تهیه کنندگان به خصوص بخش خصوصی داشته باشند.

 

\\



لازم به ذکر است که مدیرتولید و طراح وبرنامه ریز جشن ستارگان ایمان قاسم پور و کارگردانی آن را نرجس السادات صداقت برعهده داشتند. ضمنا این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سمنان پخش شد.

 

کد خبر: 566 

 

 

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.