1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 563   نظر: 0   بازدید: 96   خبرنگار: چاپ

نمايشگاه-ايران-مديا-شروع-به-کار-کرد

با حضور مسئولان و نمایندگان؛-نمایشگاه ایران مدیا شروع به کار کرد-اختصاصی تارنا

با حضور مسئولان و نمایندگان؛-نمایشگاه ایران مدیا شروع به کار کرد-اختصاصی تارنا

متن
دومین نمایشگاه بین المللی صوت، تصویر، نور، ادوات موسیقی، کالا و خدمات چند رسانه ای با عنوان ایران مدیا 2017 از تاریخ 27 لغایت 31 مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری و شورای راهبردی  با حضور مسئولان و نمایندگان شرکت ها برگزار شد.
سعید جلوسی قائم مقام شرکت شهاب، نصراله اورانی پور خزانه دار اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه و لوازم جانبی، سیدحسین اردستانی مدیرعامل شراکت فراصوت نگار، حمید مهدویان مدیرعامل طرح و سیستم فدک، کسری دارابی مدیر استراتژیک مادیران، مهدی حقیقی معاون مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد سینمایی، دکتر بابک صیرفی مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن نورپردازی ایران، کاظم نظری معاون تولید آموزش و پرورش، مهدی مقدس داراب مدیرعامل شرکت شیدکو، شهناز جوادی مدیر مجله صنعت صدا و تصویر به همراه اعضای موسسه برنامه سازان میهن (برسام) که متشکل از علیرضاچیذری دبیر برگزاری نمایشگاه ایران مدیا2017 و مدیرعامل کانون برسام، پریسا یونسی مدیرفروش و بازرگانی، آرزو ساکت مدیر امور اداری، نوشین حسین زاده کارشناس روابط عمومی و ایمان قاسم پور مدیر روابط عمومی شرکت برسام که برگزار کننده اصلی این نمایشگاه هستند در این جلسه حضور داشتند.   \\

کاظم نظری در خصوص نمایشگاه گفت: ما سال گذشته در اولین دوره نمایشگاه حضور نداشتیم و تنها بازدیدکننده بودیم. نمایشگاه امسال هم برای افرادی که در حوزه تخصصی فعالیت می‌کنند بسیار خوب و مناسب است.
سعید جلوسی قائم مقام شرکت شهاب در خصوص نمایشگاه امسال معتقد است که نمایشگاه امسال با توجه به برنامه ریزی دقیقی که انجام شده بسیار قوی تر از سال گذشته است و امید داریم که نمایشگاه خوبی خواهد شد.

کسری دارابی مدیر استراتژی مادیران نیز نقاط مثبت نمایشگاه امسال را بسیار بیشتر از سال گذشته ارزیابی کرد.
اما مهندس حمید مهدویان مدیرعامل طرح و سیستم فدک اظهار داشت که امسال اولین سالی است که شرکت کرده ایم. امیدوارم کسانی که غرفه دار هستند، در یک سطح باشند و امکان دعوت مخاطبانی که بیننده نیستند و بازدیدکننده هستند بیشتر باشد. بازدیدکننده می‌تواند ایده های جدید و فرم های جدید ایجاد کنند.

دکتر بابک صیرفی مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن نورپردازی ایران نیز درخصوص نمایشگاه امسال گفت: امسال مقدمات و زیرساخت ها بهتر آماده شده و نمایشگاه خوبی در انتظار ماست. اضافه شدن نور در نمایشگاه چندرسانه ای و صوتی و تصویری اتفاق خوبی است.
احمد عادل خواه نماینده اتحادیه صوت و تصویر و گوشی همراه نیز گفت: ما در افتتاحیه نمایشگاه پارسال حضور داشتیم. امسال بسیار بزرگتر و پربارتر از سال گذشته است و شرکت ها و برند ها باید با هم همکاری صمیمانه و تعامل داشته باشند.   \\
مسعود سیرتی معاون فناوری اطلاعات نیز جلسه شورای راهبردی را مفید ارزیابی کرد و از کنارهم قرار گرفتن بخص خصوصی و عمومی حوزه تخصصی نمایشگاه در کنار هم اظهار خوشحالی کگرد تا نمایشگاه خوبی را رقم بزنند.
مهدی مقدس داراب مدیرعامل شرکت شیدکو نیز گفت: نمایشگاه سال گذشته آنچنان که باید و شاید قوی نبود. اما امسال با توجه به برنامه ریزی ها و حمایت هایی که می‌شود مشخص است که نمایشگاه خوبی در پیش رو است. جلسه شورای راهبردی نیز جلسه خوب و مفیدی بود. حضور سازمان تبلیغات و حوزه تخصصی وزن نمایشگاه را بالا می‌برد. امسال هم کار مثبت دیگری انجام شد و آن هم تغییر مکان نمایشگاه از مصلی تهران به برج میلاد بود.

ایمان قاسم‌پور مدیر روابط عمومی شرکت برسام نیز در پایان گفت: ما عزم خود را جزم کردیم تا با همراهی دیگر اعضای شرکت برسام و همکاری حامیان مالی و معنوی با کمک رسانه های مکتوب و دیجیتالی از جمله پایگاه خبری تارنا اولین پایگاه خبری تخصصی شعر و ترانه کشور نمایشگاه
 را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
لازم به ذکر است که این نشست روز دوشنبه در نهاد ریاست جمهوری کشور برگزار شد. در ضمن جلسه بعدی این جمع و شرکت برسام در صدا و سیما خواهد بود و باقی اخبار متعاقبا اعلام می‌شود.   کد خبر: 445 خبرنگار و عکاس: غزل ناصحی

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.