نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1398/7/30   ترانه   کدخبر: 768   خبرنگار:   نظر: 0   بازدید: 81 چاپ

آلبوم شعر و دکلمه «مریم حیدر زاده» پیش فروش می‌شود,شعر امروزدر قالب 15 ترانه؛-آلبوم شعر و دکلمه «مریم حیدر زاده» پیش فروش می‌شود-,مریم حیدر زاده

در قالب 15 ترانه

آلبوم شعر و دکلمه «مریم حیدر زاده» پیش فروش می‌شود

 حیدرزاده درباره اثر تازه خود می گوید: «نام این آلبوم را آبرنگ گذاشتم چون نام یکی از قطعات این آلبوم هم همین است و همچنین عشقی که به نقاشی دارم.

 حیدرزاده درباره اثر تازه خود می گوید: «نام این آلبوم را آبرنگ گذاشتم چون نام یکی از قطعات این آلبوم هم همین است و همچنین عشقی که به نقاشی دارم.  نقاشی یکی از حسرت های بزرگ زندگی من بود. سه سال و نیم داشتم. یک نفر از دوستان پدرم جعبه آبرنگی برای من از کیش آورده بود. من عینک ذره بینی قطوری می زدم، چشم هایم بسیار ضعیف شده بود و باید عمل درمان آب مروارید روی چشم هایم انجام می شد؛ همیشه دوست داشتم با آن آبرنگ نقاشی بکشم اما مادرم گفت بعد از عمل جراحی این کار را انجام بده چون به چشم هایت فشار وارد می کند.
 بعد از آن جراحی با موفقیت انجام نشد، جعبه آبرنگ هم ناپدید شد. شاید برای این که من ناراحت نشوم و این حسرت در کنارِ شعر و ترانه با من بزرگ شد و برای همیشه گوشه ای از قلب و ذهن من ماند. تا اینکه در سال ۱۳۸۸ استاد نازنینم آقای قاسمی زاده عزیز، این حسرت را برای من به لذت تبدیل کردند. ورود به عرصه ای که کاملا با آن بیگانه بودم، حقیقتا کار دشواری بود، آموزش این مساله هم کار دشواری بود ولی این کار را انجام دادم. تابه حال چهار نمایشگاه نقاشی برگزار کرده ام و پنجمی آن نیز ۱۴ مهر در گالری شکوه افتتاح خواهد شد.


 به هر ترتیب ترانه های آلبوم «آبرنگ» مثل همیشه کاملا عاشقانه محور هستند و من امیدوارم بتواند پاسخگوی سلایق مختلف دوستان، بنا به اتفاقاتی که ممکن است در یک مسیر عاشقانه بیفتد، باشد.»

برچسب ها : ترانه مریم حیدر زاده

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.