1401/03/16   شعرنو   کدخبر: 887   نظر: 0   بازدید: 98   خبرنگار: چاپ

نشست های کارگاهی خانه‌ ترانه هفتگی می‌شود

نشست های کارگاهی خانه‌ ترانه هفتگی می‌شود

  با توجه به تصمیم اعضای هیئت مدیره خانه ترانه، جلسات این نشست از این پس به صورت هفتگی برگزار می‌شود. بر اساس خبر رسیده علاوه‌ بر جلسات خانه‌ترانه در ارسباران، کارگاه نقد ترانه با اجرای روزبه بمانی در سالن موسسه سرنا نیز برگزار می‌شود.

یکی از اعضای هیئت‌ مدیریت خانه‌ترانه در گفت‌وگو با تارنا گفت: «جلسات خانه‌ترانه مانند گذشته در پنج‌شنبه‌های دوم و آخر هر ماه در ارسباران برگزار می‌شود. وی ادامه داد: به پیشنهاد هیئت‌مدیره خانه‌ترانه، تصمیم بر این شد تا این کارگاه شعر سایر هفته‌ها در سالن سرنا و به صورت هفتگی برگزار شود. این جلسات با اجرای روزبه بمانی و با هدف بررسی آثار ترانه‌سرایانی‌ست که مایل به نقد اثرشان هستند.
صابر قدیمی درباره‌ی شیوه‌ی داوری آثار گفت: «ترانه‌هایی که به تلگرام خانه‌‌ترانه ارسال می‌شود به وسیله تیم اجرایی، تقسیم و به کارشناسان ارسال می‌شود و آن‌ها پس از بررسی و نمره‌‌دهی، آثاری که از امتیاز بالاتری برخوردار باشند، در جلسه توسط ترانه‌سرایان پیشکسوت مورد نقد قرار می‌گیرند.   این شاعر افزود: در این جلسات، اولویت با کسانی‌ست که اثرشان قابلیت نقد بهتری داشته باشد و اشتیاق‌شان برای حضور و یادگیری بیشتر باشد. شماره‌ی تلگرام خانه‌‌ترانه برای ارسال اثر  0937405508 و دوستان علاقمند می‌توانند با این شماره در ارتباط باشند.
لازم به ذکر است که افرادی که علاقمند  به شرکت و حضور در این جلسات هستند می‌توانند با

مراجعه به سایت  و با پرداخت هزینه‌ی 3000 تومان صندلی مورد نظر خود را رزرو و برای شرکت ثبت‌نام کنند.

این برنامه در سالن موسسه سرنا واقع در خیابان انقلاب، بین شریعتی و بهار- ساختمان آریان برگزار می‌شود.
 کد خبر: 548 خبرنگار: هانیه شالباف

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: ملل

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.