1403/6/3   شعر امروز   کدخبر: 12961   نظر: 1   بازدید: 1148   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

هجدهمین نشست تخصصی شعر انجمن ادبی "برسام" برگزار شد

انجمن شعر برسام
انجمن شعر برسام

هجدهمین نشست تخصصی انجمن ادبی "برسام" با حضور شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به هنر و ادبیات،در موسسه "هنر جاودان" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: هجدهمین نشست تخصصی انجمن ادبی "برسام" با حضور شاعران، نویسندگان و اهالی هنر و ادبیات، روز پنجشنبه، اول شهریور ۱۴۰۳، در پلاتوی موسسه "هنر جاودان" برگزار شد. این نشست به مدیریت شاهین بهرامی و با اجرای مریم محمدی‌نیا در فضایی گرم و صمیمی انجام گرفت.



در ابتدای برنامه، پس از خوش‌آمدگویی مجری ، نوبت به شعرخوانی رسید. شاعران حاضر در جلسه اشعار خود را قرائت کردند و سپس کارشناسان انجمن به نقد و بررسی این آثار پرداختند.



این جلسه با حضور  مجید معارف‌وند، یکی از شاعران برجسته معاصر، همراه بود. حضور ایشان و صحبت‌های ارزشمندشان در زمینه شعر و ادبیات، باعث غنای بیشتر این نشست شد و مورد استقبال اعضای انجمن قرار گرفت.


تمام شاعران حاضر در این جلسه فرصت داشتند تا اشعار خود را به اشتراک بگذارند. در بخش پایانی برنامه، ایلیا روستایی، با اجرای آواز اصیل، هنرنمایی کرد که با استقبال و تشویق حضار روبه‌رو شد.


پایان برنامه با ثبت عکس یادگاری و تشکر از مدیر روابط عمومی انجمن، خانم مژگان منفرد، و طراح پوستر، خانم آرزو انصاری، به پایان رسید.


سایت شعر 




در این نشست، جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادبیات از جمله آقایان و خانم‌ها: جمال بیگ، زهرا یونسی، مجید معارف‌وند، محمد منصور‌فلاح، بهروز قاسمی (رها)، افسانه رئیسی، منیژه بنیادی، یکتا یگانه، مژگان منفرد، مریم محمدی‌نیا، ایلیا روستایی، پروین وحدتی، شکوفه انسان، امید شاهرضا، شروین قربانی، سیمین بختیاری، امیرحسین زاهدی، بهمن جمعه‌زاده، مریم محمدی‌خو، مریم قاسم‌خانی، رامین اکبری، فرانک شلمزاری، پیمان قلخانی، محمد احمدی، محمدرضا علیپور سوداگر و شاهین بهرامی حضور داشتند.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا سایت شعر شاهین بهرامی انجمن ادبی برسام

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.