1403/6/4   شعر امروز   کدخبر: 12965   نظر: 0   بازدید: 2063   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

به همت انجمن فرهیختگان الوند؛

برگزاری عصر شعر "فرزندان الوند" به مناسبت روز همدان

مصطفی رحماندوست
مصطفی رحماندوست

عصر شعر "فرزندان الوند" به مناسبت روز همدان با حضور مصطفی رحماندوست و استقبال گسترده علاقه‌مندان شعر و ادبیات در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: به مناسبت روز همدان در تاریخ یکم شهریورماه، انجمن ادبی فرهیختگان الوند همدان اقدام به برگزاری عصر شعری با عنوان "فرزندان الوند" نمود. این برنامه که با استقبال بی‌نظیر ششصد نفری علاقمندان به شعر و ادبیات و فعالین ادبی استان همدان روبرو شد، حضور ویژه استاد مصطفی رحماندوست، شاعر و مترجم برجسته همدانی را به همراه داشت.


در این برنامه، اعضای انجمن ادبی فرهیختگان الوند همدان با اهدای تندیس "والامقام" از فعالیت‌های فرهنگی و هنری استاد مصطفی رحماندوست تقدیر و تشکر به عمل آوردند. همچنین در بخش دیگری از این نشست، استاد رحماندوست با سخنرانی درباره تاریخچه فعالیت انجمن‌های ادبی استان همدان و اهمیت ادامه شکوفایی آن‌، از جوان‌گرایی و فعالیت‌های مؤثر انجمن ادبی فرهیختگان الوند همدان قدردانی کرد.


در ادامه این برنامه، امیر پیرو، دبیر انجمن ادبی فرهیختگان الوند همدان، با اشاره به دستاوردهای انجمن، از رشد کیفی و کمی فعالیت‌های ادبی، نوآوری در برگزاری جلسات منظم و آموزش‌های ادبی در آکادمی شعر و ادبیات مجازی الوند سخن گفت. وی همچنین به ایجاد انگیزه در جوانان علاقمند به شعر و ادبیات تأکید کرد.





این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان علاقمند به ادبیات همراه بود، با تقدیر از استاد علی حمدیه، شاعر برجسته گویش همدانی، ادامه یافت. همچنین در بخشی از برنامه، از کتاب "قصه‌های پرنیان" به قلم پرنیا خدامرادی با حضور استاد رحماندوست و استاد حمدیه رونمایی شد.این مراسم با اجرای گروه سرود هشتاد نفری جامعة‌القرآن همدان و شعرخوانی شاعران انجمن ادبی فرهیختگان الوند همدان به پایان رسید.


اتمام خبر/



اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا مصطفی رحماندوست سایت شعر انجمن ادبی فرهیختگان الوند امیر پیرو علی حمدیه

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.