1403/7/17   رویداد ها   کدخبر: 13001   نظر: 0   بازدید: 2342   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

تقدیر از چهره های برجسته فرهنگی، هنری و اجتماعی در فرمانداری تهران

تقدیر از فهالان فرهنگی تهران

در مراسمی که به مناسبت هفته فرهنگی تهران و با حضور فرماندار و معاونان فرمانداری تهران برگزار شد، از پیشکسوتان و فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری و گردشگری تهران تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تارنا، روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، مراسم ویژه‌ای در سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد. در این مراسم، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران، به همراه حامد شایان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بشیری، معاون هماهنگی امور عمرانی، و قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران،صمد مومنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران،داریوش شهبازی مدیر موسسه تهران نامه و نسرین تیموریان دبیر تشکل باشگاه های فرهنگی ایران حضور داشتند و از پیشکسوتان و فعالان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و گردشگری تهران تجلیل کردند.


احمد قیومی در این مراسم گفت: «پیشکسوتان و فعالان فرهنگی، هنری و اجتماعی نه تنها حافظان هویت تاریخی و فرهنگی تهران هستند، بلکه با تلاش‌های بی‌وقفه خود، چراغ راه آینده این شهر را نیز روشن نگه می‌دارند. تهران به عنوان یکی از پایتخت‌های فرهنگی خاورمیانه، مدیون تلاش‌های این افراد است و امروز مفتخریم که در این هفته فرهنگی، قدردان این زحمات باشیم.»


در این مراسم، حامد شایان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران، به نقش برجسته فرهنگ و هنر در توسعه پایدار شهری اشاره کرد و افزود: «توسعه فرهنگی و اجتماعی پایه‌ای است برای تقویت روحیه مشارکت و مسئولیت‌پذیری شهروندان. پیشکسوتان ما در این زمینه به‌طور مداوم الگوهای ماندگاری از خود به‌جا گذاشته‌اند.»



این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به پیشکسوتان و فعالان فرهنگی به پایان رسید. همچنین، برنامه‌هایی برای تقویت همکاری‌های بیشتر میان نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های فرهنگی و هنری مورد بحث قرار گرفت تا بتوانند زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در تهران باشند.

در این نشست که با حضور مدیر موسسه تهران نامه؛ مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار شد به ترتیب از استاد داریوش شهبازی، دکتر نسرین تیموریان، عباس صحاب،دکتر کیوان گلزارنیا، دکتر اردشیر صالح‌پور، دکتر عبدالمحمود رضوانی، استاد عباس رحیمی، دکتر علیرضا قاسم‌خانی، دکترجواد حق شناس، پریچهر شاهسوند، زینب سادات عارفی، زهرا غفاریان، نوشین بدرکوهی،آلیس شاه مرادیان و سمیه بحرکاظمی تقدیر شد.



اتمام خبر/





گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا تهران نامه خبرگزاری فرهنگی فرمانداری شهر تهران احمد قیومی حامد شایان هفته تهران

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.