1403/7/19   رویداد ها   کدخبر: 13006   نظر: 0   بازدید: 2363   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

نکوداشت محمدعلی بهمنی

آیین چهلم محمدعلی بهمنی با دعوت از علاقه‌مندان به شعر: «اما تو با کتاب بیا تا ببینی‌ام»

آیین چهلم محمدعلی بهمنی با دعوت از هنرمندان و علاقه‌مندان به شعر در بام باغ کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: عصر جمعه بیستم مهرماه آیین چهلم و نکوداشت استاد محمدعلی بهمنی، شاعر برجسته معاصر، در بام باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. این مراسم به همت گروهی از دوستان و دوستداران وی و بدون حمایت ارگان‌های رسمی برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌توانند بلیط رایگان این مراسم را از طریق صفحه اینستاگرام رویداد به آدرس darbivazni و یا سایت ایران کنسرت دریافت کنند.


آنچه این مراسم را از دیگر رویدادها متمایز کرده، دعوت ویژه هنرمندان از مخاطبان برای آوردن یک جلد کتاب به این مراسم است. چهره‌های مطرحی چون امید صباغ‌نو، سامی تحصیلداری، سپیده جندقی و محمد امین چیتگران در صفحات مجازی خود به مهر نمادین روی پوسترهای برنامه اشاره کرده و از مردم خواسته‌اند تا به یاد استاد بهمنی، با یک کتاب در این مراسم حضور یابند.


سمانه نایینی، شاعر و روزنامه‌نگار که مدیریت این رویداد را بر عهده دارد، در گفت‌وگویی بیان کرد: «استاد محمدعلی بهمنی فقط به شعرش خلاصه نمی‌شد، او انسانی مهربان و دوست‌داشتنی بود که با تمام وجود به ادبیات و فرهنگ خدمت کرد. ما نیز با الهام از شعری از او می‌گوییم: «اما تو با کتاب بیا تا ببینی‌ام».»


او همچنین افزود: «کتاب‌هایی که به این مراسم آورده می‌شود، به کتابخانه شرکت‌کنندگان باز نخواهد گشت، بلکه به جایگاهی بهتر منتقل شده و یاد استاد بهمنی را برای همیشه زنده نگه خواهد داشت.»


این مراسم که به صورت خصوصی و با دعوت از دوستداران و هنرمندان بزرگ کشور برگزار می‌شود، شاهد حضور چهره‌های نام‌آشنای هنری از جمله محمد صالح اعلا، بهروز رضوی، کیوان ساکت، هادی منتظری، اسماعیل کهرم، ایرج رحمان‌پور، محمد سلمانی و مصطفی رحمان‌دوست خواهد بود.


آیین چهلم استاد محمدعلی بهمنی روز جمعه، بیستم مهرماه، از ساعت ۵ عصر در بام باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا سمانه نایینی محمدعلی بهمنی سایت شعر اما تو با کتاب بیا تا ببینی‌ام

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.