1403/7/28   اخبار کوتاه   کدخبر: 13016   نظر: 0   بازدید: 1233   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

برگزاری محفل ادبی با حضور دکتر بسم‌الله شریفی در فریمان

بسم الله شریفی
بسم الله شریفی

به مناسبت حضور دکتر بسم‌الله شریفی، شاعر و دبیرکل بنیاد جهانی سبزمنش، محفل ویژه‌ای در شهر فریمان برگزار شد. شاعران و نخبگان این شهر با اشعار و اهدای دسته‌گل از وی و همراهان بنیاد جهانی سبزمنش تقدیر کردند.

به خبرگزاری شعر ایران-تارنا: محفل باشکوهی به مناسبت ورود دکتر بسم‌الله شریفی، شاعر و دبیرکل اجرایی بنیاد جهانی سبزمنش، به شهر فریمان برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی بنیاد جهانی سبزمنش و با حضور چهره‌های برجسته ادبی و فرهنگی شهر فریمان برگزار شد، شاعران و نخبگان این شهر با اشعار و مطالب فرهنگی به استقبال این مهمانان ادبی پرداختند.


علی‌اکبر مقدم، شاعر و آموزگار عضو بنیاد جهانی سبزمنش در این مراسم، به نگارش گزارشی از این محفل ادبی پرداخت و از شور و شوق شاعران فریمانی نسبت به دکتر شریفی و بنیاد سبزمنش خبر داد. وی در گزارش خود به فضای دوستانه و ادبی جلسه اشاره کرد و از حمایت گسترده شاعران این شهر از فعالیت‌های بنیاد جهانی سبزمنش یاد کرد.


در این محفل، ابراهیم حاج محمدی، قمرالشعرای فریمان و شمس‌الشعرای خراسان، با قرائت اخوانیه‌ای زیبا با مضمون "بسم‌الله"، محفل را به سمت فضای ادبی و شعرخوانی برد. همچنین، خانم پناهنده و دکتر شعبان‌زاده با ارائه اشعار و مطالب ادبی خود، به غنای این مراسم افزودند.


در بخش دیگر این مراسم، عبدالولی راسخ، شاعر برجسته افغانستانی، با قرائت شعر خود به فضای شعر افغانستان پرداخت. ژنرال جلال‌الدین باجگاه نیز با سخنان خود پیرامون اوضاع افغانستان، فضای سیاسی را به مراسم ادبی افزود.





در پایان، دکتر بسم‌الله شریفی به سخنرانی پرداخته و به نقش پررنگ شهر فریمان در بنیاد جهانی سبزمنش اشاره کرد. وی این شهر را یکی از نگین‌های بنیاد جهانی سبزمنش خواند و از مقام نخست جشنواره جهانی شعر سبزمنش توسط شاعران فریمانی قدردانی کرد.


محفل با شعرخوانی و اهدای کتاب توسط دکتر شریفی به پایان رسید و خاطره‌ای شیرین از حضور این شاعر برجسته در فریمان به‌جا ماند.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: بنیاد جهانی سبزمنش بسم‌الله شریفی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.