1403/7/29   ادبیات نمایشی   کدخبر: 13025   نظر: 0   بازدید: 2112   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

پیش‌تولید فصل سوم «سرزمین شعر» آغاز شد؛ پخش همزمان با یلدا

فصل دوم سرزمین شعر

هیه‌کننده برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» از آغاز پیش‌تولید فصل سوم این برنامه خبر داد و اعلام کرد که اولین قسمت از این برنامه همزمان با آغاز زمستان و شب یلدا روی آنتن خواهد رفت. این فصل با تغییراتی در محتوای برنامه و حضور مهمانان جدید از کشورهای فارسی‌زبان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: علی زارعان، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر»، درباره فصل سوم این برنامه توضیح داد و گفت که پیش‌تولید این فصل از برنامه آغاز شده است. او خبر داد که اولین قسمت از این فصل همزمان با آغاز زمستان و شب یلدا روی آنتن خواهد رفت.


زارعان به تغییرات جدید در فصل سوم اشاره کرد و گفت: «در فصل دوم، پخش برنامه از شبکه دو سیما همراه ما بود و توانستیم تجربه‌های متنوعی از تنوع شاعران و شناسایی استعدادهای نوظهور داشته باشیم. در فصل سوم قرار است گستره جغرافیایی خود را بیشتر کنیم و از مهمانان کشورهای فارسی‌زبان مانند تاجیکستان و ازبکستان نیز دعوت کنیم تا به حوزه‌های جدیدتری از زبان و ادبیات فارسی بپردازیم. همچنین در زمینه شعر به قالب‌های متنوع‌تری خواهیم پرداخت.»


او همچنین اعلام کرد که ضبط این فصل از آبان ماه آغاز می‌شود و ادامه داد: «پخش فصل سوم از شب یلدا آغاز خواهد شد و برنامه‌های ویژه‌ای مرتبط با این مناسبت تدارک دیده‌ایم. اجرای این فصل نیز همچون فصل‌های قبلی بر عهده امیرحسین مدرس خواهد بود.»


علی زارعان در پایان درباره موفقیت فصل‌های قبلی «سرزمین شعر» گفت: «آخرین قسمت فصل دوم در ۲۵ مهر ماه از شبکه چهار سیما پخش شد که طی آن برگزیدگان این دوره معرفی شدند. فصل دوم برنامه از ۱۷ شهریور آغاز شد و هر شب ساعت ۲۱ از شبکه چهار و ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شد. اکنون تیم تولید برنامه در حال آماده‌سازی برای فصل سوم است که به‌زودی روی آنتن خواهد رفت.»


منبع ایسنا

اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا علی زارعان سرزمین شعر شعر

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.