1400/05/07   شعر امروز   کدخبر: 1304   نظر: 0   بازدید: 842   خبرنگار: فهمیه علمداری چاپ

خبری خوب برای شعر و ترانه

راه اندازی سرویس پخش زنده رادیو تارنا

راه اندازی سرویس پخش زنده رادیو تارنا

نخستین سرویس رادیو زنده شعر و ترانه در پایگاه خبری تارنا

به گزارش -تارنا  پایگاه خبری تارنا (نخستین سرویس خبری شعر و ترانه ایران) که همیشه پیشرو در امر خبر رسانی ادبی است؛ در روز عید غدیرخم از جدیدترین سرویس خود رونمایی می‌کند.

کیوان گلزارنیا
مدیر مسئول پایگاه خبری تارنا تشریح کرد:


خرسندیم برای نخستین بار اولین سرویس بیست و چهار ساعت رادیو اینترنتی شعر و ترانه ایران را افتتاح می‌کنیم، ما در سال گذشته از اولین سرویس پادکست شعر ایران رونمایی کردیم که با استقبال خوبی از سمت علاقه‌مندان ادبیات ایران روبه‌رو شد. امروز مفتخریم که در امر رسانه ادبیات پیشرو هستیم تا رسانه ادبی ایران را به جایگاه و شانی که دارد برسانیم.

رادیو تارنا با پخش زنده برنامه‌های تحلیلی، پوشش زنده‌ی مراسم‌ها و انجمن‌های ادبی و همچنین پخش دکلمه‌های شاعران عزیز سعی بر بالا بردن دانش ادبی و آشنایی بیشتر دوستداران ادبیات با حوزه شعر و ترانه را دارد.

از این رو با ساخت برنامه‌های متنوع
در رده‌های سنی مختلف سعی داریم که به این مهم برسیم.

مجموعه‌ی ما در این رادیو با ساخت برنامه‌های مسابقه‌ای، میز گرد‌ها‌ی تخصصی و بخش‌های خبرخوانی قصد دارد بخش عمده‌ای از جامعه‌ی ایران را با شعر و ادبیات آشنا کند.

ما در عصری زندگی میکنیم که فراوانی برنامه ها فراوان است از این رو باید برنامه ایی تولید کنیم که در کنار بار علمی که دارد سرگرم کننده و متناسب با ذایقه نسل جدید باشد.

در عصر تکنولوژی بی شک رادیو اینترنتی یک انتخاب خوب است یک میزبان صوتی با طنین خوش یک سرویس صوتی که از طریق اینترنت برای کاربران خود اطلاعات را ارسال میکند ،بی شک رادیو اینترنتی مانند تارنا ،بهترین خبرها و گزارش های ادبی را ارایه خواهد داد.

در این سرویس رادیو شما منتظر بازپخش برنامه ای نخواهید بود و به قولی بیست و چهار ساعته برنامه های متنوعی پخش خواهد کرد.

علاقه مندان در هر نقطه ای از جهان که باشند میتوانند از طریق پایگاه خبری تارنا به صورت زنده  برنامه های این رادیو را بشنوند.

ما سعی داریم از شاعران بزرگ سرزمینمان و اهالی هنر در اولین رادیو شعر ایران بهرمند شویم.



گلزارنیا در ادامه درباره سیستم فنی رادیو تارنا توضیح داد:

مدیر توسعه و فنی رادیو تارنا جناب مهندس مهدی خسروی است، ایشان مدیر انفورماتیک اندیشکده‌ی مهندسی محتوای مدیای ایرانیان و فردی با سابقه و از نخبگان ایران هستند.

ایشان با طراحی برنامه‌ای چند ساله قصد دارد تا این اتفاق زیبا را که هم از نظر بعد فنی و محتوایی نیازمند برنامه ریزی و پشتیبانی است را به شکل بین المللی به مخاطبان ادبیات ارائه بدهند.

ما با برنامه ای که داریم در آینده برای توسعه ادبیات و معرفی شعر و ادبیات غنی ایران رادیوی برای انگلیسی زبانان نیز در دستور کار خود قرار دادیم .

علاقه مندان میتوانند با ارسال دکلمه با پادکست های خود با محوریت ادبیات در برنامه ای رادیو تارنا با ما همکاری کنند.

در مجموع این اتفاق فرخنده را به همه عزیزان ادبیات دوست تبریک میگویم.

اتمام خبر|



لینک گروه t.me/shaerantarna

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا رادیو تارنا کیوان گلزارنیا رادیو مهدی خسروی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.