1400/09/17   ملل   کدخبر: 1347   نظر: 0   بازدید: 1249   خبرنگار: شمیلا شهرابی چاپ

گواهی افتخار صلح جهانی به اصغر علی کرمی اهدا شد.

گواهی افتخار صلح جهانی به اصغر علی کرمی اهدا شد.

گواهی افتخار در ازای خدمات «اصغر علی کرمی» شاعر و مترجم به جوامع جهانی و انتشار دانش و فرهنگ و اندیشه در چارچوب صلح و دوستی و مهربانی بین انسانها به او داده می شود.

به گزارش تارنا - اصغر علی کرمی متولد سال۱۳۶۲ شاعر و مترجم ادبیات عرب است که در سال های اخیر شاهد انتشار آثار متعددی از او بوده ایم و از فعالان حوزه ترجمه شعر به شماره میرود.

سازمان بین المللی صلح انسان ها و کشورها به دکتر  اصغر علی کرمی شاعر و مترجم زبان عربی  به عنوان سفیر صلح جهانی در ایران گواهی  افتخار اعطا کرد.
این گواهی که از طرف پادشاهی کشور مراکش و سازمان های جهانی از جمله سازمان همکاری های بین المللی کشورهای اسلامی مورد تایید بوده است به دلیل فعالیت های مثمر ثمر و تلاش های ایشان در ازای خدمات این مترجم به جوامع جهانی و انتشار دانش و فرهنگ و اندیشه در چارچوب صلح و دوستی و مهربانی بین انسانها  به این شاعر پرآوازه و فعال ایرانی اهدا شد.

اخبار شاعران ایران



نخستین بار اصغر علی کرمی از سوی «مجله البیان» با امضاء « دکتر  عبدالسلام  حسین »مدیر مسئول و سفیر صلح سازمان ملل ، دکترای افتخار صلح  جهانی  گواهی افتخار دریافت کرد. عنوان این گواهی  "صلح بین ملت ها و گسترش فرهنگ انسان دوستی " بود.

پس از اهدای تقدیر نامه از این مجله البیان چند رسانه و نشریه دیگر نیز به این مقوله پرداختند و گواهی ها و تقدیر نامه های را به «دکتر اصغر علی کرمی» اهدا کردند که مهمترین آن اتحادیه نویسندگان عرب بود.

علی کرمی که سابقه دریافت گواهی افتخار  از باشگاه نویسندگان و شاعران عرب و همچنین آکادمی بین المللی صلح  و پیشرفت انسان دوستی مدوام مردم جهان را در کارنامه هنری خود دارد با گفتگو با خبرنگار تارنا مطرح کرد :

 تقدیرنامه ای که از پادشاهی کشور مراکش و چند سازمان جهانی و سازمان بین مللی گسترش دانش و فرهنگ انسان دوستی به من اعطا شد باعث خوشنودی است اما به دلیل عدم روابط دوستانه بین ایران و دولت مراکش  هنوز طریقه دریافت این گواهی را به من اعلام نکردند ، اما دو تقدیرنامه و گواهی افتخار را از یکی از شعبات در عراق تحویل میدهند.



اتمام گزارش /

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا اخبار شعر اصغر علی کرمی رادیو تارنا گواهی افتخار گواهی افتخار اصغر علی کرمی گواهی افتخار صلح جهانی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.