1401/03/06   شعر امروز   کدخبر: 1448   نظر: 0   بازدید: 1347   خبرنگار: شمیلا شهرابی چاپ

جشنواره ملی به مناسبت نکوداشت فیض شریفی

جشنواره ملی به مناسبت نکوداشت فیض شریفی

فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر ایران به مناسبت نکوداشت فیض شریفی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران_ تارنا : به مناسبت بزرگداشت «استاد فیض شریفی» (شاعر و نویسنده معاصر) اولین جشنواره ملی شعر،در دو بخش "کلاسیک"و  " سپید با"انتخاب موضوع آزاد برگزار می کند.

علاقمندان (داخلی و برون مرزی) که تمایل دارند در این جشنواره شرکت کنند،می توانند آثار خود را در مدت تعیین شده و از طریق روش  اعلام شده ارسال نمایند.

دبیر این جشنواه  تشریح کرد::جوایزی را نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته اند،که به برگزیدگان نفرات اول تا سوم هر  بخش( کلاسیک و سپید)  همرا با لوح تقدیر تقدیم می شود.

زمان ارسال اثار را از (پانزده اردیبهشت تا پانزده مرداد) ماه میباشد و شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق ایمیل درج شده ارسال نمایند.

 فیض شریفی در گفتگو با خبرنگار تارنا عنوان کرد:

این جشنواره به مناسبت بزرگداشت و نکوداشت اینجانب برگزار شده است اما  به دلایل شخصی نه خود داوری را به عهده گرفته ام نه از اسامی داوران اطلاعی در دست دارم.

فیض شریفی معتقد است شعر و داستان در ادبیات باید جایگاه خودش را پیدا کند. بنابراین نه داوری می کند،نه از داوران اطلاعی دارد که برگزیدگان با  اطمینان بیشتر از عدالت برگزار شده در این جشنواره شرکت کنند.

از داوران انتخابی برای این جشنواره تا کنون اطلاعات دقیقی ارجاع داده نشده است .اما تا قبل از اتمام زمان ارسال اشعار اسامی داوران اعلام خواهد گردید.


ایمیل ارسال شعار

Info@iran_europe.de


اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا نکوداشت فیض شریفی فیض شریفی جشنواره فیض شریفی جشنواره ملی شعر ایران

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.