1401/03/28   ترانه   news code: 1464   Opinion: 0   Visit: 684   Reporter: فهیمه علمداری Publish

آغاز به کار جلسات «کارگاه آزاد ترانه» مهدی ایوبی

آغاز به کار جلسات «کارگاه آزاد ترانه» مهدی ایوبی

کارگاه آزاد ترانه با شیوه ای جدید دری جلوی پای هنرجویان ادبیات باز کرد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران تارنا - در طول سال‌هایی که کارگاه‌ ترانه‌ی مهدی ایوبی به حیات خود ادامه داده است، هم‌راه با گذر زمان شاهد اعتماد روزافزون کارورزان ترانه به این مجموعه بوده و هر ترم با استقبال گسترده‌تری نسبت به ترم قبل رو به رو شده‌ است. موضوعی که این مجموعه را برای ادامه‌ی مسیری که در آن قدم گذاشته‌ دل‌گرم‌تر کرده است اما همواره کسانی بوده‌اند که گاه به دلیل سکونت در سایر شهرها، گاه به دلیل مهیا نبودن شرایط‌شان برای اختصاص دادن هر جمعه‌ی خود به ترانه و گاه به دلایل مادی به این کارگاه نپیوسته‌اند. از این رو این مجموعه تصمیم گرفته جلساتی را به صورت ماهانه با عنوان «کارگاه آزاد ترانه» برگزار کند.

جلساتی که قرار است چکیده‌ای باشد از آنچه در جلسات هفتگی این کارگاه‌ می‌گذرد و کارورزان ترانه بتوانند در فضایی کارگاهی، آثار خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهند و علاوه بر آن، با رویه‌هایی که برای این جلسات پیش‌بینی شده، به مهارت خود بی‌افزایند. این جلسات همچنین فضایی را مهیا خواهد کرد تا نونفسان عرصه‌ی موسیقی نیز آثار خود را ارائه دهند و بستری فراهم شود برای ارتباط هر چه بهتر و مؤثرتر هنرجویان ترانه و تازه‌نفسان عرصه‌ی موسیقی.

طبق اعلام این مجموعه، بنا نیست این جلسات میهمان‌ محور باشند و میهمانان اصلی آن علاقه‌مندان ترانه هستند تا در کنار یکدیگر به ذات ترانه بپردازند.

اجرای این جلسات را مهدی ایوبی، ترانه‌سرای نام‌آشنای سرزمین‌مان بر عهده دارد و زمان برگزاری جلسات یکشنبه‌ی آخر هر ماه، ساعت پنج بعد از ظهر است. مکان جلسات خیابان انقلاب، بین شریعتی و بهار، ساختمان آریان، طبقه سوم شرقی، سالن سرنا، می‌باشد. 

علاقه‌مندان به ترانه‌خوانی در این جلسه می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۳۰۶۶۴۷۵٠۲ ارسال کنند. 

اولین جلسه‌ی کارگاه آزاد ترانه‌،  یکشنبه ۲۹ خرداد برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

Suggested news

Labels: خبرگزاری شعر تارنا ترانه سرایی مهدی ایوبی آموزش ترانه کارگاه آزاد ترانه

share :

Related posts

    Comments


    Please write your comments in Farsi and avoid using Latin alphabet.