1401/04/07   شعر امروز   کدخبر: 1471   نظر: 0   بازدید: 1409   خبرنگار: شمیلا شهرابی چاپ

آغاز کار انجمن ادبی دلنویس

آغاز کار انجمن ادبی دلنویس

نخستین نشست انجمن ادبی دلنویس با مدیریت ندا غفارزاده و حضور جمعی از اهالی شعر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران_تارنا خانه فرهنگ آیه میزبان نخستین نشست انجمن ادبی دل نویس مورخ 6 تیر 1401 بود.

مدیریت انجمن ادبی دلنویس برعهده  ندا غفار زاده می‌باشد.طبق برنامه ریزی های هیئت موسس و تصمیم دبیر انجمن نشست های آن یکبار در ماه و در روزهای دوشنبه برگزار می‌شود. معرفی اعضای اصلی دلنویس به قرار ذیل است.


ندا غفار زاده که کارشانسی ارشد ادبیات را داراست به عنوان دبیر انجمن، نوشین ناینی مدیر اجرایی و شهلا طائی نیز منشی انجمن و حسن اسدی شبدیز در سمت کارشناس و منتقد انجمن ادبی دلنویس می‌باشند.

 اهداف این انجمن در جهت اعتلای اشعار شاعران جوان و نوپا بیان شده است. و همچنین در نظر دارند روشمند در نقد و بررسی اشعار شاعران گام های موثری بردارند و نیز با معرفی شاعران و نویسندگان، فعالیت گسترده و رسمی خود را به لطف باریتعالی شروع کنند. 




گفتنی است در اولین نشست این انجمن شاعران و هنرمندان بسیاری از جمله  ،دکتر صداقت،رضا عبدالهی،مهدی زکی زاده،صادق غریت ،آقای دوری صف،مجید محبعلی وامید استیفا و سرکار خانم یلدا یزدانی و سرکار خانم مریم جاوید پور در مقام مهمان حضور داشتند.

 نشست انجمن ادبی دل نویس با موسیقی دلنواز و شعر خوانی تعدای از شاعران ادامه یافت.از دیگرمهمانان این برنامه،سمیه حکیم پور،علی سلطان نژاد،کورش راد،مهتاب علامه،فاطمه خسروی،آکبر آغاسیان و...حضور داشتند.





اتمام گزارش /

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا حسن اسدی شبدیز ندا غفارزاده انجمن ادبی دل نویس نوشین ناینی شهلا طائی خانه فرهنگ آیه

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.