1402/02/11   موسیقی   کدخبر: 1637   نظر: 0   بازدید: 1142   خبرنگار: شمیلا شهرابی چاپ

پیوند شعر و موسیقی؛

پروژه جدید موسیقی شمس لنگرودی و حمیدرضا بصیرت

پروژه جدید موسیقی شمس لنگرودی و حمیدرضا بصیرت

همکاری مشترک «شمس لنگرودی» و «حمیدرضا بصیرت» در پروژه موسیقی جدید و خوانندگی این دو با آهنگسازی و تنظیم علیرضا خشتی بر روی یکی از اشعار زیبای لنگرودی بزودی منتشر خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: گاه در عرصه هنر، اتفاقاتی نادر رخ می‌دهد که ماندگار می‌شود و اینبار موسیقی ایران با ترکیب شعر آزاد و ژانر موسیقی راک بلوز سبک روایتی متفاوت را در حافظه خود ثبت و ضبط خواهد کرد.

همکاری مشترک شمس لنگرودی و حمیدرضا بصیرت در پروژه موسیقی جدید  و خوانندگی این دو با آهنگسازی و تنظیم علیرضا خشتی بر روی یکی از اشعار زیبای لنگرودی بزودی منتشر خواهد شد. 




پیش از این لنگرودی در عرصه خوانندگی قطعاتی چون ( یلدا، بلاچی او، تم بزا، فولکلور گیلکی، الون، آبون و خواب ) را منتشر کرده بود و همچنین «حمیدرضا بصیرت» قطعاتی چون«خاتون، وطنم، چنانم و رگ ماه را به همراه چندین قطعه آوازی منتشر کرده است.


این اولین همکاری مشترک این دو هنرمند در عرصه موسیقی می‌باشد.شمس لنگرودی (شاعر ،خوانند و بازیگر ) معاصر ایران و چهره محبوب و شناخته شده ادبیات است. حمیدرضا بصیرت نیز شاعر و خواننده‌ای‌ست که سال‌های متمادی در این عرصه فعالیت داشته و دارد.


انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا موسیقی شمس لنگرودی سایت شعر حمیدرضا بصیرت علیرضا خشتی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.