1402/02/14   شعرنو   کدخبر: 1644   نظر: 0   بازدید: 1167   خبرنگار: شمیلا شهرابی چاپ

حضور هنرمندان ایرانی در جشنواره بابل در عراق

حضور هنرمندان ایرانی در جشنواره بابل در عراق

«صابر سعدی پور» شاعر به همراه  «استاد بیدج » «استاد قطب الدین صادقی» مترجم« اقای مهاجرانی »«هانا کامکار»« خواننده گروه موسیقی » از ایران  به مدت یک هفته  در فستیوال جهانی شعر و موسیقی بابل حضور به هم رسانیدند


به گزارش خبرگزاری شعر ایران تارنا: امسال پس از ۱۸سال جشنواره بابل در کشور عراق مجددا برگزار گردید. این جشنواره در بخش های مختلف از جمله شعر، موسیقی، بازی، غذاهای سنتی و ...برگزار شد.این رویداد فرهنگی سال ها پس از حمله ایالات متحده آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ متوقف شده بود. آخرین دوره برگزاری این جشنواره پیش از این در سال ۲۰۰۲ در دوران حکومت صدام حسین برگزار شده بود.


«صابر سعدی پور» شاعر به همراه  «استاد بیدج »«استاد قطب الدین صادقی» مترجم« اقای مهاجرانی »«هانا کامکار»« خواننده گروه موسیقی » از ایران به مدت یک هفته در فستیوال جهانی شعر و موسیقی بابل حضور به هم رسانیدند.


گروه‌های موسیقی بین‌المللی از جهان عرب و غیره در این جشنواره که در خرابه‌های معروف باستانی بابل برگزار می‌شود به هنرنمایی پرداختند. نمایش‌های زنده، کنسرت موسیقی سنتی و پاپ و موزیکال‌های متنوع از جمله برنامه‌های این فستیوال بین‌المللی بود

.

«صابر سعدی پور »با کتاب" ویار زیتون" که به تازگی منتشر و نامزد دریافت چندین جشنواره در داخل کشوره شده است در این جشنواره حضور فعال داشت و به شعر خوانی پرداخت.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: صابر سعدی پور خبرگزاری شعر تارنا جشنواره بابل عراق شعر عراق

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.