1402/04/13   شعر امروز   کدخبر: 1679   نظر: 0   بازدید: 1071   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

با حضور علاقه مندان شعر آیینی؛

محفل شعر «غدیر تا مباهله» برگزار می‌شود

محفل شعر «غدیر تا مباهله» برگزار می‌شود

به همت مرکز آفرینش‌های ادبی محفل ‌شعر غدیر تا مباهله «آستان مهر» ‌در ایام پر خیر و برکت عید غدیر خم و با حضور اساتید و علاقه‌مندان شعر آیینی روز شنبه ۱۷ تیرماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: به همت «مرکز آفرینش‌های ادبی» محفل ‌شعر غدیر تا مباهله «آستان مهر» ‌در ایام عید غدیر خم و با حضور  اهالی شعر و علاقه‌مندان شعر آیینی روز شنبه ۱۷ تیرماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.


این محفل شعر با حضور و شعرخوانی احمد بابایی،علی انسانی، آرش شفاعی، قاسم صرافان، محمدرضا طهماسبی، محمد حسین ملکیان، مجید تال، نغمه مستشار نظامی، بشری صاحبی و با اجرای محمود حبیبی کسبی برگزار می‌شود.همچنین از برنامه های جنبی این محفل اجرای دف‌نوازی توسط حافظ ایمانی و آوازخوانی سید محسن حسینی و حسین روزبهانی است.


لازم به ذکر است که محفل شعر «آستان مهر» محفلی گرم و صمیمی به ابتکار مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌هنری است که شاعران پیشکسوت و جوان در مناسبت‌های آیینی مختلف گرد هم می‌آیند و سروده‌‌های خود را برای حاضران و مخاطبان می‌خوانند.


محفل شعر «غدیر تا مباهله» روز شنبه ۱۷ تیرماه ساعت ۱۷ در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان به شعر آزاد است.


انتهای خبر/


اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا اخبار شعر حوزه هنری غدیر تا مباهله آستان مهر

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.