1402/09/23   ملل   news code: 2633   Opinion: 0   Visit: 1919   Reporter: فهیمه علمداری Publish

تازه‌ترین نشست بررسی ادبیات معاصر افغانستان برگزار می‌شود

تازه‌ترین نشست بررسی ادبیات معاصر افغانستان برگزار می‌شود

مجموعه شعر «بابای آدم و گنجشک‌های جنوب» اثر مشترک نرگس حسینی و منصوره خلیلی، در هفتاد و پنجمین نشست نقد و بررسی ادبیات معاصر افغانستان، از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هفتادوپنجمین نشست نقد و بررسی ادبیات معاصر افغانستان از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی با همکاری خانهٔ ادبیات افغانستان در حوزهٔ هنری برگزار می‌شود.


در این نشست مجموعه شعر «بابای آدم و گنجشک‌های جنوب» اثر مشترک نرگس حسینی و منصوره خلیلی، با حضور خانم انسیه موسویان و زهرا زاهدی به‌عنوان منتقدین، موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.


عنوان کتاب «بابای آدم و گنجشک‌های جنوب» برگرفته از نام دو مجموعه شعر است. «بابای آدم» عنوان مجموعه شعر‌های خانم نرگس حسینی است که فصل اول کتاب را شامل می‌شود و «گنجشک‌های جنوب» به سروده‌های خانم منصوره خلیلی اختصاص دارد که در فصل دوم کتاب جای گرفته است. این مجموعه شعر توسط مؤسسهٔ انتشارات عرفان به شکل هم‌زمان در ایران و افغانستان به‌تازگی منتشرشده است.


لازم به ذکر است، علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند در روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه، ساعت ۱۶ در سالن مهرداد اوستا، واقع در حوزه هنری، حضور یابند.


اتمام خبر/

Suggested news

Labels: خبرگزاری شعر تارنا بابای آدم و گنجشک‌های جنوب ادبیات معاصر افغانستان

share :

Related posts

    Comments


    Please write your comments in Farsi and avoid using Latin alphabet.