1402/10/11   شعرنو   کدخبر: 2660   نظر: 0   بازدید: 1813   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

در مجموعه سعد آباد برگزار شد؛

آیین رونمایی از مجموعه‌شعر «گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند»

آیین رونمایی از مجموعه‌شعر «گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند»

آیین رونمایی مجموعه‌شعر «گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند» با حضور جمعی از اهالی قلم در مجموعه کاخ سعدآباد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: نشست رونمایی از مجموعه‌شعر «گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند»، جمعه دی ماه 1402 در تالار موزه ـ کنفرانس ظروف سلطنتی در مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار با جمعی از اهالی قلم برگزار شد.

مجموعه‌شعر «گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند» تازه‌ترین سروده‌ی فرزاد کریمی است که در روزهای گذشته در نشر ثالث منتشر شده است. 

 در این نشست که با حضور جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادبیات فارسی برگزار شد، آقایان دکتر حمیدرضا شعیری، دکتر قدرت‌الله طاهری، دکتر مهدی محبتی و شهرام اقبال‌زاده نقطه‌نظرات خود را درباره‌ی مبانی ادبی، روایی، عاطفی و جامعه‌شناسانه‌ی ادبیات و نقد و تحلیل اشعار مجموعه براساس این نظرات مطرح کردند. همچنین دکتر محمود جعفری دهقی از میهمانان نشست درباره‌ی حیوانات رمزی در فرهنگ و ادبیات ایران سخن گفت و نقد خود را درباره‌ی استفاده از نشانه‌ی گوزن، که نشانی خاص فرهنگ ایران به‌شمار نمی‌رود، در این مجموعه‌شعر ایراد کرد.




دقایق پایانی نشست نیز به سخنان فرزاد کریمی، شاعر مجموعه، اختصاص داشت که درباره‌ی مطالب طرح‌شده در جلسه توضیحاتی ارائه کرد. در یک جمع‌بندی کلی، عناوین سخن‌رانی‌ها را می‌توان چنین خلاصه کرد: نقش زمان، نقش فاصله، بررسی ساختار، وضعیت دانش ـ قدرت و رمزوارگی در مجموعه‌شعر «گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند».




اتمام خبر/

گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا اخبار شعر نشر ثالث گوزنی درون سینه‌ام دست‌وپا می‌زند فرزاد کریمی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.