1402/10/20   تجسمی   news code: 2671   Opinion: 0   Visit: 2156   Reporter: سمیه بحرکاظمی Publish

در تهران نامه بررسی شد؛

تاریخ مدارس دینی و مدرن تهران

تاریخ مدارس دینی و مدرن تهران

 یکصد و سومین نشست تهران نامه با موضوع تاریخ مدارس دینی و نوین تهران برگزار شد.

به گزارش تارنا:در یکصد و سومین نشست تهران نامه داریوش شهبازی مولف، پژوهشگر تاریخ و مدیر عامل موسسه فرهنگی تهران نامه مطرح کرد: الگوی این موسسه باید در تمام شهر های ایران همانند سازی شود تا به زودی شاهد اصفهان نامه، طالقان نامه و شیرازنامه و... باشیم.


در این نشست که با حضور جمعی از پژوهشگران، اساتید و اهالی قلم برگزار شد «اکبر ثبوت» پژوهشگر، استاد تاریخ و فلسفه اسلامی به عنوان مهمان ویژه این نشست درباره ی قدیمی ترین مدارس دینی ایران و همچنین قدمت و چگونگی پایتخت شدن تهران در زمان آقا محمد خان قاجار توضیحاتی ارائه و فضای اجتماعی آن دوران را مورد بررسی قرار داد.





سلسله نشست‌های تهران نامه به همت موسسه فرهنگی تهران نامه با مدیریت داریوش شهبازی و نسرین تیموریان برگزار می‌شود. تهران نامه به منظور ارتقاء فرهنگ و ترویج مطالعه و پژوهش در حوزه های مختلف ادبیات، تاریخ و فرهنگ تهران برگزار می‌شود. در پایان این رویداد که با اجرای دکتر فرشاد فرهادی برگزار شد علاقه‌مندان با مطرح کردن سوالات خود با کارشناسان در گفتگو و پاسخگویی مشارکت کردند.


اتمام خبر/

Suggested news

Labels: تارنا تهران نامه داریوش شهبازی اخبار فرهنگی نسرین تیموریان موسسه فرهنگی تهران نامه فرشاد فرهادی اکبر ثبوت نشست صد و سوم

share :

Related posts

    Comments


    Please write your comments in Farsi and avoid using Latin alphabet.