1402/11/9   ملل   کدخبر: 2716   نظر: 0   بازدید: 2353   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

بسم الله شریفی به عنوان سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان منصوب شد

بسم الله شریفی به عنوان سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان منصوب شد
بسم الله شریفی به عنوان سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان منصوب شد

مؤسس بنیاد جهانی سبزمنش، دکتر بسم الله شریفی، به لقب "سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان" منصوب شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: دکتر بسم الله شریفی، مؤسس و دبیرکل بنیاد جهانی سبزمنش، به دلیل تلاش‌های فرهنگی و ارزشی، توسط هیأت رهبری خبرگزاری سراسری اعتلای ایران به لقب "سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان" انتخاب شد. در این اتفاق، لوح خبرگزاری سراسری اعتلای ایران به عنوان نماد این افتخار به او اهدا شد.


لوح سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان با نشان "بنام یزدان پاک" و پیام "شهد و شکر زینت دنیاست پارسی" به دکتر بسم الله شریفی اهدا گردید.


دکتر شریفی، شاعر، نویسنده، و روزنامه‌نگار افغانستانی، با حضور در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، بیش از 100 تحسین‌نامه و جایزه، و تألیف 24 کتاب، به عنوان یک شخصیت برجسته در حوزه‌های فرهنگی، ادبیاتی و همگرایی شناخته شده است.


او همچنین به تأسیس 20 نهاد فرهنگی، آموزشی، و رسانه‌ای پرداخته و بنیاد جهانی سبزمنش را با هدف پاسداری، شناسانیدن، و گسترش زبان و ادبیات فارسی/دری/تاجیکی در سراسر جهان ایجاد کرده است.


بنیاد جهانی سبزمنش، با تأکید بر همدلی و همگرایی فرهنگی، ارتباطات فرهنگی میان گویشوران، ادیبان، و هنرمندان فارسی زبان را ترویج می‌دهد. سایت سبزمنش با آدرس www.sabzmanesh.net نیز به عنوان یک پل ارتباطی فرهنگی در خدمت فارسی زبانان جهان است.


بنیاد جهانی سخن گستران سبزمنش با افتخار این لقب را به عنوان سفیر همدلی و همگرایی فارسی زبانان جهان اعلام کرده و به ترویج ارزش‌های مشترک فرهنگی پرداخته و از همه حامیان و دوستداران همگرایی فرهنگی دعوت به همکاری نموده است.

اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا بسم الله شریفی خبرگزاری سراسری اعتلای ایران بنیاد سبز منش

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.