1402/11/29   موسیقی   کدخبر: 2757   نظر: 0   بازدید: 4385   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

سی و سومین نشست انجمن شعر غزلستان با حضور استاد میلاد کیایی برگزار شد

سی و سومین نشست انجمن شعر غزلستان با حضور استاد میلاد کیایی برگزار شد
سی و سومین نشست انجمن شعر غزلستان با حضور استاد میلاد کیایی برگزار شد

در آیین نشست سی و سومین انجمن شعر غزلستان شاعران و موسیقیدانان به شعرخوانی و اجرای موسیقی پرداختند 




به گزارش خبرگزای شعر ایران-تارنا: سی و سومین نشست انجمن شعر غزلستان با حضور جمعی از اهالی هنر در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. این مراسم که با همت فرشته خدابنده، دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی، و دکتر علی آبان برگزار شد، شاهد شعرخوانی‌های فراوانی از سوی شاعران و طنزپردازان بود. همچنین، حضور اهالی موسیقی در این مراسم مورد توجه حضار قرار گرفت.

انجمن شعر غزلستان که بیشتر به شعرخوانی و نقد متون ادبی می‌پردازد، شاعران و هنرمندان زیادی را تاکنون به خود جذب کرده است.

در سی و سومین نشست ادبی غزلستان، که با حضور استاد میلاد کیایی برگزار شد، مباحثی درباره ارتباط شعر و موسیقی با حضور کارشناسان برنامه فرشته خدابنده و علی آبان مورد بررسی قرار گرفت. بیژن مکانی، طنزپرداز شیرازی، و مهدی خداپرست معروف به رند خراسانی از مشهد، فرامرز ریحان صفت، خلیل جوادی، و آسیه شهابادی، همراه با شاعران دیگر در این مراسم شرکت داشتند.









در این مراسم، استاد میلاد کیایی، نوازنده و آهنگساز مشهور، حضوری ویژه ای داشت. او از سن ۸ سالگی نوازندگی سنتور را آغاز کرد و تاکنون بیش از ۱۰۰ قطعه موسیقی را ضبط و منتشر کرده است. زندگینامه‌اش نشان می‌دهد که از دوران کودکی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی فعالیت می‌کرده و به مدت ۵ سال مدرس فوق برنامه موزیکولوژی دانشگاه تهران بوده است.






اتمام خبر/

گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر علی آبان سایت شعر فرشته خدابنده میلاد کیایی کانون ادبی غزلستان

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.