1403/02/02   ادبیات نمایشی   کدخبر: 2815   نظر: 0   بازدید: 2324   خبرنگار: دانیال فتحی لاطران چاپ

پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد

مست عشق در آستانه اکران بر پرده نقره ای سینمای ایران

مست عشق در آستانه اکران بر پرده نقره ای سینمای ایران

در فاصله سه روز مانده تا آغاز اکران فیلم سینمایی مست عشق اثر حسن فتحی، پوستر رسمی این فیلم برای آگهی پخش در سینماهای ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: سرانجام پس از چند سال که از تولید فیلم مست عشق می گذرد، این فیلم در نهایت در پنجم اردیبهشت ماه به روی پرده خواهد رفت و در معرض تماشاگران مشتاق سینمای ایران قرار خواهد گرفت. مست عشق که برشی از زندگی دو شاعر و عارف نامی ایرانی یعنی شمس تبریزی و مولانا را نشان می دهد در مسیر ساخت فراز و نشیب های فراوانی را متحمل شده است. 

بی گمان تماشاگران دنبال کننده سینمای ایران و مشتاقان ادب پارسی چشم انتظار دیدن این فیلم ارزشمند هستند. پروژه مست عشق به طور مشترک با سینمای ترکیه تهیه شده و از نکات مثبت آن این است که دو هنرپیشه اصلی فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر که به ترتیب نقش شمس و مولانا را ایفا می کنند ایرانی هستند که بازخورد بسیار مثبتی داشته، چون گویا قرار بوده در ابتدا برای نقش های اصلی فیلم که شخصیت هایی کاملا ایرانی و بومی ایران هستند از بازیگران ترکیه استفاده شود. به غیر از حسام منظور در نقش حسام الدین چلپی، شاگرد و همنشین مولوی، سایر بازیگران فیلم از هنرپیشه های توانمند سینما و تلویزیون ترکیه هستند که ترکیبی جذابی را به وجود آورده است.

مست عشق را حسن فتحی کارگردانی کرده و نویسندگی آن را به طور مشترک با فرهادتوحیدی فیلم نامه نویس انجام داده است. سایر عوامل فیلم ترکیبی از سینماگران ترکیه و ایران هستند. موسیقی متن فیلم اثر فاهیر آتاک اوغلو است و تیتراژ را علیرضا قربانی اجرا کرده است.








پایان خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: تارنا مولوی مست عشق خبرگزاری شعر ایران سینمای ایران شمس تبریزی حسن فتحی شمس و مولانا شهاب حسینی پارسا پیروزفر فیلم مست عشق هانده ارچل

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.