1403/2/21   شعر امروز   کدخبر: 2837   نظر: 0   بازدید: 8825   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

ایستگاه رسانه ای تارنا در نمایشگاه کتاب شروع به کار کرد

کیوان گلزارنیا

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

ایستگاه خبرگزاری شعر ایران در سالن ناشران دیجیتال با حضور جمعی از اهالی شعر و هنر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: کیوان گلزارنیا مدیر مسئول تارنا در حضور جمعی از اهالی هنر و ادبیات رسما شروع ایستگاه رسانه ای تارنا را اعلام کرد.


او تشریح کرد: این ایستگاه برای نخستین بار در تاریخ نمایشگاه بین المللی کتاب است  که در آن به صورت روزانه آیین رونمایی ،شعر خوانی و میز نقد و بررسی برگزار میشود.

گلزارنیا در ادامه توضیح داد: در جهت توسعه فرهنگ شعرخوانی و آشنایی بیشتر مردم با اهالی شعر، ایستگاه تارنا راه اندازی شد تا در کنار برنامه های توسعه ی رسانه ای خود همچنان پیشتاز رسانه های نوین در این عرصه باشد.


او در ادامه گفت: ما امسال در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب با حمایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  میزبان انجمن های ادبی هستیم. امسال بیش از 15 انجمن ادبی داخلی و خارجی را میزبانی میکنیم و بیش از 15 آیین رونمایی نیز در برنامه های تارنا قرار گرفته است. علاقه مندان میتوانند روزانه از ساعت 14 الی 20 با حضور در غرفه تارنا در مراسم های ادبی شرکت کنند.همچنین از ساعت 11 تا 14نیز نشست های علمی و پژوهشی با چهره های فاخر ایران برگزار میشود.


دبیر انجمن های رسانه ای ایران افزود: همچنین ایستگاه رسانه ای تارنا میزبان مدیران فرهنگی و نشست های متعدد خبری نیز میباشد و حتی چند پلتفرم و دست آوردهای نوین فناوری محور نیز در این مکان رونمایی میشود.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر کیوان گلزارنیا سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط