1403/2/28   شعر امروز   کدخبر: 2851   نظر: 0   بازدید: 5704   خبرنگار: زهره رضوانی چاپ

انجمن شاعران خود آموخته برگزار کرد؛

بر کرانه های سخن با حضور علی عزتی برگزار شد

بر کرانه های سخن با حضور علی عزتی برگزار شد

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نشست ویژه ادبی انجمن شاعران خود آموخته با همکاری خبرگزاری شعر ایران و انجمن هنرمندان خودآموخته در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: نشست ویژه انجمن شاعران خود آموخته به دبیری مهندس علی عزتی با حضور جمعی از اهالی شعر و ادبیات و چهره های برجسته فرهنگی در ایستگاه رسانه ای تارنا برگزار شد.


این نشست که ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود با شعرخوانی اعضای انجمن خودآموخته های ایران همراه بود.

علی عزتی در ابتدای برنامه بیان کرد: این نشست ویژه فرصتی فوق العاده ای برای باهم بودن و تعالی بخشیدن به فرهنگ و هنر ایران است. از نگاه من نمایشگاه کتاب تهران دارای جایگاه مهمی است از این جهت که تمام طیف های  اجتماعی در این گردهمایی فرهنگی با سلیقه های مختلف برای یک هدف جمع میشوند تا گام بلندی برای تعالی بخشیدن به فرهنگ این مرز و بوم بردارند.

وجود رسانه های تخصصی ادبی و ایجاد محفل های هنری میتواند فرصت باهم بودن را در این جشن فرهنگی ایجاد کند و از این رو خبرگزاری تارنا گام مهمی را در راستای ارتقای فرهنگی برداشته است.


در ادامه شاعران عضو انجمن به شعرخوانی پرداختند و در انتهای برنامه به پاس سالها فعالیت فرهنگی از مهندس علی عزتی تجلیل شد.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر انجمن شاعران خود آموز سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علی عزتی انجمن شاعران خود آموخته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط