1403/2/30   شعر امروز   کدخبر: 2854   نظر: 0   بازدید: 7948   خبرنگار: زهره رضوانی چاپ

در ایستگاه رسانه ای تارنا؛

عصر شعر گردون برگزار شد

عصر شعر گردون برگزار شد

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نشست ادبی عصر شعر گردون با اجرای مصطفی خدایگان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: انجمن ادبی گردون عصر روز  جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری و میزبانی خبرگزاری شعر ایران، نشست «عصری با شعر» را برگزار کرد.

در این نشست، جمعی از شاعران مطرح کشور در ایستگاه رسانه ای تارنا در نمایشگاه کتاب تهران گرد هم آمدند و به شعرخوانی پرداختند. در پایان نشست مراسم، دبیر انجمن ادبی گردون با اشاره به روند احیای این انجمن گفت:

انجمن ادبی گردون چند سالی دچار وقفه شده بود که در این روز خاص، با فضای مناسبی که خبرگزاری تارنا برای انجمن‌ها ایجاد کرده بود، مراسم بازگشایی خود را جشن گرفت.

مصطفی خدایگان افزود: انجمن ادبی گردون از این پس هر پنجشنبه آخر ماه نشست خود را با حضور اعضا، شاعران مهمان و یک منتقد مهمان برگزار می‌کند. گفتنی است در این نشست،  بیش از ۲۰ شاعر به شعرخوانی پرداختند که با استقبال حاضرین و همچنین بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب روبرو شد.


شاعران حاضر در عصر شعر گردون: احسان قدیمی، افسانه افشردی، مریم صفری، مسعود بانصیری، بابک وهابی، علی فرزانه موحد، محمدرضا طباطبایی،مرتضی خدایگان، بهناز ابوالوفایی، شهدخت روستا، حمید واحدی ،نیما ایمانی، منیر ولی‌زاده، بهرام خلیلی، سعید رفیعی، رحمان مولایی، نفیسه نعمتی، دنیا دنیادیده، نسرین حسینی، سهیلا پارسامهر، نرگس کاظمی‌زاده، ملیحه اکبری


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر مصطفی خدایگان سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انجمن ادبی گردون

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط