1403/3/3   شعر امروز   کدخبر: 2860   نظر: 0   بازدید: 5777   خبرنگار: زهره رضوانی چاپ

به میزبانی ایستگاه رسانه ای تارنا برگزار شد؛

اولین حضور برسام در نمایشگاه کتاب تهران

انجمن ادبی برسام

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نشست ادبی برسام با اجرای شاهین بهرامی و استاد جمال بیگ در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: انجمن ادبی برسام ظهر روز  جمعه ۲7 اردیبهشت ۱۴۰3 با همکاری و میزبانی خبرگزاری شعر ایران، نشست شعرخوانی و نقد شعر را برگزار کرد.


در این نشست، جمعی از شاعران مطرح کشور در ایستگاه رسانه ای تارنا در نمایشگاه کتاب تهران گرد هم آمدند و به شعرخوانی پرداختند

شاهین بهرامی دبیر انجمن ادبی برسام واقع در کرج است. این انجمن در سال ۱۴۰۲ تاسیس شده که با افتتاح این انجمن کارشناسان بنامی در زمینه ادبیات فعالیت‌های قابل توجهی را شروع کرده‌اند.شاهین بهرامی معتقد است که در زمینه نقد و آموزش شعر کلاسیک و شعر سپید و همچنین ترانه می‌توانند قدم‌های مؤثری را در جامعه ادبی بردارند.


 در این نشست استاد جمال بیگ دبیر انجمن فراگفتاریک در کرج  درباره سبک فراگفتار به عنوان یک شاخه از شعر سپید صحبت کردند که بیش از سه دهه در حال فعالیت است و برای بسط و گسترش ادب و ادبیات تلاش می‌کنند.


این نشست با شعرخوانی افتخاری صابر قدیمی و همراهی محمد رضا شالبافان و در ادامه شاعرانی مانند: اکبر رشنو، محمد رضا شاهوئی، حسین معدلی، مائده اسفرم، رامین اکبری، فاطمه نامی، امیر حسینی، فرزانه ابوعلی، لیلا مجدی پور، اسداله‌ رستمی، علی‌اکبر روح‌الهی، مژگان منفرد،سمیه بحرکاظمی، شهرام فراز، محمد شهیدی‌ زاده، سید صدیقه قدسی نیا همراه بود.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر جمال بیگ شاهین بهرامی انجمن برسام سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط