1403/3/26   رویداد ها   کدخبر: 2900   نظر: 0   بازدید: 1110   خبرنگار: سمیه بحر کاظمی چاپ

نشست ادبی با موضوع «حقیقت عشق» در کانون ادبی قلم

کانون ادبی قلم

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) نشست حقیقت روشن به همت انجمن قلم با حضور جوانان و اهالی شعر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: پنجشنبه، ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳، جلسه‌ای در کانون ادبی قلم به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها) با عنوان "حقیقت عشق" برگزار شد. این جلسه در فرهنگسرای کار و تعاون با حضور محمد هاشم پور، شاعر و کارشناس ادبی، به عنوان مدیر جلسه برگزار شد.


در آغاز این نشست، هاشم پور به حضار خیرمقدم گفته و درباره ی این ایام مبارک و جایگاه والا و فضائل حضرت علی و حضرت فاطمه از عشق به عنوان خمیرمایه ی ذات تغزل سخن گفتند.همچنین با آغاز بحثی در مورد جایگاه تصویر ملموس در خلق اثر ادبی سایر حضار از جمله دیبا بختو دبیر انجمن ادبی سما در خصوص تغزل و تفاوت تصاویر عینی و ذهنی در شعر امروز صحبت و تبادل نظر کردند.

در طول جلسه، ملیسا جباری، نوجوان هنرمند و با استعداد، با اجرای تحسین‌برانگیز یکی از اشعار مولانا، هوای خوبی به جلسه بخشید. جلسه با خوانش شعر و بحث دربارهٔ اشعار حاضرین به پایان رسید.




این جلسه نه تنها به بررسی ارزش‌های ادبی و فرهنگی پرداخت، بلکه فرصتی برای تبادل دیدگاه‌ها و تجربیات بین اعضای حضار فراهم آورد و تاکید بر اهمیت عشق به عنوان محرک اصلی خلق اثر ادبی و هنری داشت


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شعر محمد هاشم پور دیبا بختو کانون ادبی قلم فرهنگسرای کار و تعاون

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.