1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 325   نظر: 0   بازدید: 107   خبرنگار: چاپ

چهارشنبه-هاي-بهمن-نشستي-براي-مرور-شاعران

کانون ادبی بهمن با همکاری پایگاه خبری تارنا برگزار می‌کند؛-چهارشنبه های بهمن نشستی برای مرور شاعران-اختصاصی تارنا

کانون ادبی بهمن با همکاری پایگاه خبری تارنا برگزار می‌کند؛-چهارشنبه های بهمن نشستی برای مرور شاعران-اختصاصی تارنا

متن
کانون ادبی بهمن در اقدامی جدید در خصوص نشست های تخصصی و ادبی خود به بررسی سیر تحول شاعران معاصر از اولین اثر آن ها تا به امروز می‌پردازد.   مسئولیت پوشش تمامی این جلسات تخصصی و نقد بر عهده پایگاه خبری تارنا است و هرگونه کپی برداری، استفاده از این متن ها و.. بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.   لازم به ذکر است که این مطلب پس از هر نشست به روز رسانی خواهد شد و تاریخ انتشار آن با هر به روز رسانی تغییر می‌کند.     اولین نشست از سری نشست های این انجمن به \منیره حسینی\ و نقد کتاب هایش اختصاص داشت. وی از شاعران سپیدسرا است که تا کنون آثاری چون \حتی شبیه خودم زندگی نکرده ام\، \فرود هیچ پرنده ای اضطراری نیست\، \عاشقانه های جنجالی\، \خیلی چیزها روشن می‌شود\ و... را توسط انتشاراتی های گوناگون منتشر کرده است.   در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ اتفاقات مربوط به را با عنوان  «سیر تحول اشعار منیره حسینی» مرور کنید.  

دومین نشست از سری نشست های این انجمن به \حسنا محمد زاده\ و نقد کتاب هایش اختصاص داشت. وی از شاعران غزلسرا است که تا کنون آثاری چون \سر به مهر\، \جوهر جان\، \عشق های بی حواس\، \قفس تنگی\ ،\خورشیدهای توامان \ ، \ زیر هر واژه آتشفشان است \ ، \یک مشت آسمان \و... را به همت انتشارات گوناگون منتشر کرده است.

  در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ اتفاقات مربوط به را با عنوان «سیر تحول اشعار حسنا محمدزاده» مرور کنید.   سومین نشست از سری نشست های این انجمن به فرهنگ روشنی و نقد کتاب «برف پاک کن» اختصاص داشت. وی شاعری ترانه سرا و در شعر محاوره فعالیت دارد. دو کتاب قبلی او در قالب ترانه بوده است و برف پاک کن اولین تجربه وی در شعر کلاسیک و محاوره ای است.    در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ اتفاقات مربوط به را با عنوان «سیر تحول اشعار فرهنگ روشنی» مرور کنید.   چهارمین نشست از سری نشست های این انجمن به دنیا غلامی و نقد کتاب «دو ر می فافافاش می کنم» و همچنین مرتضی پارسا سنجوری مولف کتاب «مثل خوارزمشاه نامردم...»  اختصاص داشت.    در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ اتفاقات مربوط به را با عنوان «نقد و بررسی دو مجموعه شعر در فرهنگسرای بهمن» مرور کنید.   پنجمین نشست از سری نشست های این انجمن به هدی احمدی و نقد کتاب معشوق سنتی اختصاص داشت. در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ اتفاقات مربوط به با عنوان «شعر، طلایه دار شعور آدمیزاد است» را مرور کنید.   ششمین نشست از سری نشست های کانون ادبی بهمن به رونمایی و معرفی نه اثر جدید انتشارات نزدیکتر اختصاص داشت.  در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ اتفاقات مربوط به  با عنوان «انتشارت نزدیکتر در انتخاب آثار خوش سلیقه است» را مرور کنید.   کد خبر: 604   لینک نشست های آینده را در همین ستون و همین خبر می‌توانید مشاهده کنید.

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.