1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 560   نظر: 0   بازدید: 81   خبرنگار: چاپ

پايگاه-تخصصي-نقد-شعر-فعاليت-خود-را-آغاز-کرد

به طور رسمی و با حضور وزیر ارشاد؛-پایگاه تخصصی نقد شعر فعالیت خود را آغاز کرد-اختصاصی تارنا

به طور رسمی و با حضور وزیر ارشاد؛-پایگاه تخصصی نقد شعر فعالیت خود را آغاز کرد-اختصاصی تارنا

متن
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی، پایگاه تخصصی نقد شعر (وابسته به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان) رونمایی شد.
در این مراسم وزیر ارشاد سیدرضا صالحی امیری به همراهی معاون خود دکتر صالحی، مهدی قزلی مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی، جواد محقق معاونت شعر، غلامرضا طریقی شاعر و سردبیر پایگاه نقد شعر، احسان رضایی شاعر و دبیر اجرایی نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی به همراه چند تن از منتقدان این پایگاه تخصصی و جمعی از علاقمندان به شعر و ادبیات حضور داشتند.
احسان رضایی، قطعه شعری از خود را قرائت کرد و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا نقد مکتوبی روی نماد کاغذی سایت بنویسد.
صالحی‌ امیری در نقد این شعر نوشت: «شعر و شاعری تداوم حیات فرهنگی و عامل بقای هویت ملی و دینی ایرانیان هستند. ایرانی در ادوار تاریخی با شعر و شاعری و گفتگو به جهانیان معرفی شد».   \\   به این ترتیب، پایگاه تخصصی نقد شعر به سردبیری غلامرضا طریقی، شاعر کشورمان، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
لازم به ذکر است که آیین اختتامیه نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی بعدازظهر روز گذشته اول اردیبهشت در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.   کد خبر: 448

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.