1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 676   نظر: 0   بازدید: 78   خبرنگار: چاپ

صباغ-نو،-سعدآباي-و-عارف-کارگاه-شعر-برگزار-مي‌کنند- 

به همت نشر شانی فردا در نمایشگاه کتاب زاهدان؛-صباغ نو، سعدآبای و عارف کارگاه شعر برگزار می‌کنند   -اختصاصی تارنا

به همت نشر شانی فردا در نمایشگاه کتاب زاهدان؛-صباغ نو، سعدآبای و عارف کارگاه شعر برگزار می‌کنند  -اختصاصی تارنا

متن

 

نشر شانی با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران‌ و با حمایت اداره کل فرهنگ ‌و‌ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در هجدهمین نمایشگاه سراسری کتاب زاهدان نشست تخصصی شعر سپید و کلاسیک را با حضور‌ شاعر و محقق زاهدانی عباس عارف و شاعران مهمان مجید سعدآبادی و امید صباغ نو برگزار‌می‌کند.

 

کارگاه تخصصی نقد و ‌بررسی شعر سپید در تاریخ ۲۷ بهمن ‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ و کارگاه تخصصی نقد و ‌بررسی شعر ‌کلاسیک از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

 

\\

 

علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این کارگاه ها به آدرس زاهدان . بلوار دانشگاه . محل دائمی نمایشگاه های بین المللی . سالن جنبی نمایشگاه سراسری کتاب مراجعه و در این کارگاه‌ها حضور بهم رسانند.

همچنین مراسم جشن‌امضای‌کتاب های غریبه ای به غریبه دیگر و کاخ سعدآبادی ،مجموعه اشعار مجید سعدآبادی و کتاب های تا آمدن تو عشقبازی تعطیل و شعر نیست ،مجموعه اشعار امید صباغ نو بعد از برگزاری کارگاه در غرفه نشر شانی برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است که ورود برای علاقمندان آزاد و رایگان است و کاربران می‌توانند کتاب های مورد نظر خود را با 30 درصد تخفیف از غرفه نشر شانی تهیه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام نشر شانی به آدرس مراجعه نمایید.

 

کد خبر: 315

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.