1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 715   نظر: 0   بازدید: 77   خبرنگار: چاپ

اشعار-سپيد-گوي-سبقت-را-از-ديگر-قالب-ها-ربودند

معرفی تازه های نشر فصل پنجم؛-اشعار سپید گوی سبقت را از دیگر قالب ها ربودند-اختصاصی تارنا

معرفی تازه های نشر فصل پنجم؛-اشعار سپید گوی سبقت را از دیگر قالب ها ربودند-اختصاصی تارنا

متن

  انتشارات فصل پنجم یکی از چند نشر انگشت شمار تخصصی شعر در کشور پس از چند ماه با انبوهی از کتاب های تازه منتشر شده به بازار نشر شعر رونق داد. فصل پنجم که پس از نمایشگاه کتاب در اردیبهشت ماه تنها به انتشار سه کتاب در این بازه هشت ماهه بسنده کرده بود، زمستان امسال را با چاپ و انتشار بیش از 15 کتاب شعر در قالب های گوناگون آغاز کرد.   \زایشمرگ‌های متن 2\ کتابی در قالب سپید با موضوع نقد و با تالیف حمیدرضا شکارسری یکی از این چند کتاب منتشر شده است که با 176 صفحه و قیمت 15000 تومان در اختیار علاقمندان به شعر سپید قرار گرفته است.   center; \\     \خداوند فقط نامه های عاشقانه را جواب می‌دهد\ مجموعه ای از آثار نزار قبانی است که به وسیله اصغر علی‌کرمی مترجم روزگارمان به فارسی برگردانده شده و با قالب سپید در 80 صفحه و قیمت 8000 تومان در دسترس شما قرار گرفته است.   center;\\   \لبخند سنگ\ مجموعه ای دیگر از سری کتاب های منتشر شده از فصل پنجم است که هاتف اسدالهی آن را در قالب سپید، و با موضوع شعر بزرگسال در 104 صفحه و با قیمت 10000 تومان در اختیار مخاطبان قرار داده است.   center; \\ \ دلتنگی بهانه است\ اثر مژده پاک سرشت در قالب سپید، با موضوع شعر بزرگسال، در 48 صفحه و با قیمت 5000 تومان نیز به فروش می‌رسد. center; \\   \ بهشت نیمه کاره\ کتابی از توماس ترانسترومر که در سال 2011 توانست جایزه نوبل ادبی را از آن خود کند، به وسیله بابک زمانی ترجمه و در 95 صفحه با قیمت 10000 تومان به بازار نشر عرضه شد.   center; \\ \ اجسام\ کتاب تازه منتشر شده دیگری از بابک زمانی است که در قالب سپید با 88 صفحه و قیمت 9000 تومان آماده فروش به مخاطبان است.  

 \\   \ پاسپورت\ نام کتابی از مجموعه آثار محمود درویش، سمیح القاسم و نزار قبانی است که فرید قدمی آن را ترجمه و با 96 صفحه و قیمت 10000 تومان در قالب سپید به فصل پنجم سپرده است.   center; \\ \ دو پهلوها\ کتاب دیگری در قالب سپید است که این روزها به بازار آمده و تالیف میلاد میربستانی است. این کتاب در 60 صفحه و با قیمت 10000 تومان و با موضوع شعر بزرگسال منتشر شده است.   center; \\ \ لبخند ماه\ کتابی با تالیف هایده نثری در قالب شعر سپید است که با قیمت 8000 تومان و در 72 صفحه با موضوع شعر بزرگسال به چاپ رسیده است.  

 \\   \با شاعران برزیل\ مجموعه ای از اشعار جمعی از شاعران برزیل از جمله منوتی ده آبرو، مانوئل ده آبرو، رونالد ده کاروالهو، ژرژ ده لیما، موریلو آروژو و چند تن دیگر است که قاسم صنعوی وظیفه تهیه، جمع آوری و ترجمه آن را بر عهده داشته و به وسیله انتشارات فصل پنجم منتشر شده است.   center; \\   \شیهه بر دیوارهای سپید\ نیز اثری از مصطفا مرتضوی است که در قالب سپید با قیمت 5000 تومن در 48 صفحه انتشار یافته است.   center; \\   \ گاهی فصل ها هم کوچ می‌کنند\ نام کتابی با تالیف فرحناز متعالی است که فصل پنجم آن را در 48 صفحه با قالب شعر سپید و قیمت 7000 تومان منتشر کرده است.   center; \\ \ هیچ پرنده ای در خلوتم نمی‌پرد\ اثری از علی عابدینی است که در قالب سپید با 48 صفحه و قیمت 6000 تومان در دسترس مخاطبان شعر قرار گرفته است.  

\\ \ لورلوژهای پراگ\ کتابی با تالیف امانوئل روبلس است که اصغر نوری آن را به فارسی ترجمه و با 64 صفحه و قیمت 7000 تومان راهی بازار نشر کرده است.   center;\\  \ خون مردگی\ مجموعه اشعار سپید علیرضا آدینه است که با 7000 تومان و در 64 صفحه با موضوع شعر بزرگسال به چاپ رسیده است. center; \\   فصل پنجم ناشر تخصصی شعر در کشور با مدیریت پرویز بیگی حبیب آبادی فعالیت خود را به طور رسمی از شهریور سال ۸۷ آغاز کرده و تنها در حوزه نشر شعر فعالیت می‌نماید. لازم به ذکر است که علاقمندان به شعرهای سپید، کلاسیک، ترانه، ترجمه و سایر قالب های شعری می‌توانند برای دسترسی به آثار این نشر و تهیه آن ها به کتابفروشی های معتبر سراسر کشور و کتابسرای فصل پنجم در تهران مراجعه کنند.   کد خبر:193

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.