نخستین پایگاه خبری شـعر و تـرانـه ایــران

پخش زنده رادیو تارنا

  1398/7/16   شعر امروز   کدخبر: 725   خبرنگار:   نظر: 0   بازدید: 99 چاپ

معرفی جلسات شعر یلدایی؛-یلدا به کانون های ادبی قدم گذاشت-اختصاصی تارنا,شاعر هفتهمعرفی جلسات شعر یلدایی؛-یلدا به کانون های ادبی قدم گذاشت-اختصاصی تارنا

يلدا-به-کانون-هاي-ادبي-قدم-گذاشت

معرفی جلسات شعر یلدایی؛-یلدا به کانون های ادبی قدم گذاشت-اختصاصی تارنا

متن

 

با توجه به اینکه تنها یک روز تا بلندترین شب سال \شب یلدا\ باقی مانده است، تعداد بسیاری از فرهنگسراها و کانون های ادبی به فکر برگزاری جلسات ادبی مختص شب یلدا افتاده اند.

جلساتی که برای رونق به حضور مخاطبان شعر نیاز دارد و بسیاری از افراد علاقمند نیز از بسیاری از این جلسات اطلاعی ندارند. در اینجا به تعدادی از این نشست ها که امروز دوشنبه 29 آذرماه برگزار می‌شود اشاره می‌شود. لازم به ذکر است که ورود برای علاقمندان در تمامی این جلسات آزاد و رایگان است.

 

نشست شعری \یلدا\

دوشنبه از ساعت 16 پردیس دانشگاه تهران با حضور حسین جنتی، محمدرضا طاهری و جویا معروفی میزبان علاقمندان به شعر و ادبیات است. لازم به ذکر است که ورود از درب شانزده آذر برای عموم آزاد است.

 

 \\

 

 

نشست \بوی صحبت یار\

دوشنبه از ساعت 18- 15 آمفی تئاتر دانشگاه پلیمر با حضور غلامرضا طریقی، امید صباغ نو، صابر قدیمی، سید احمد حسینی، امیرعلی سلیمانی، روح اله احمدی و آرین داودی میزبان اهالی شعر و ادب است. لازم به ذکر است که این مراسم به همت مجتمع اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود.

  center; \\

 

\انجمن ادبی ققنوس\

دوشنبه از ساعت 19- 16 انجمن ادبی ققنوس با حضور شاعران سرشناس به انتخاب حاضرین، به 10 شعر برتر یلدایی جوایزی را اهدا می‌کند. علاوه بر این مراسم رونمایی از مجموعه شعر \تنها فروغ است که می‌ماند\ اثر آذر عاصمی در این نشست برگزار می‌شود. بذای حضور در این نشست به آدرس تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنید.

  center; \\

 

 

\کانون ادبی تهران\

دوشنبه از ساعت 17 کانون ادبی تهران میزبان حمیدرضا شکارسری، فرامرز ریحان صفت و مهدی فرج الهی است. برای حضور به تهران، یوسف آباد، کوچه نوزدهم، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق مراجعه نمایید.

  center;\\

 

\کانون ادبی گیومه\

دوشنبه از ساعت 17:30 سی امین نشست تخصصی شعر گیومه برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور به نشانی میرداماد، پل مدرس(مدرس شمال)، خیابان البرز(جنب اداره ثبت شرکت ها)، خیابان تابان شرقی، سرای محله داودیه مراجعه نمایند. 

  center;\\

 

\پایتخت شعر\

دوشنبه از ساعت 16:30 فرهنگسرای معرفت با حضور فرامرز عرب عامری، منیرسادات حسینی، مجتبی رمضانی، مهدی میرآقایی و سعیده اصلاحی به استقبال علاقمندان شعر و ادبیات می‌روند. برای حضور در این نشست به تهران، بلوار شهران، بعد از پل همت فرهنگسرای معرفت مراجعه نمایید.

  center;\\

 

 

کد خبر: 180

برچسب ها : شاعر هفته

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.