1403/4/22   ادبیات نمایشی   کدخبر: 12922   نظر: 0   بازدید: 4169   خبرنگار: دانیال فتحی لاطران چاپ

آخرین خبر از تازه ترین اثر امیرشایان غضنفری

تصویر برداری فیلمِ کوتاه اِلارُز اتمام و به مرحله تدوین رسید

تصویر برداری فیلمِ کوتاه اِلارُز اتمام و به مرحله تدوین رسید

اِلارُز تازه ترین اثر کوتاه امیرشایان غضنفری کارگردان جوان هست که به تازگی مراحل تصویربرداری را پشت سرگذاشته و وارد گام تدوین شده است. الارز در واقع همکاری مشترک امیرشایان غضنفری با مبین غضنفری از بازیگران چند سال اخیر تئاتر است. این دو پسرعمو در بخش کارگردانی به طور مشترک این اثر را هدایت کردند.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: اِلارُز دومین ساخته امیرشایان غضنفری فیلمنامه نویس و کارگردان جوان است. پیش از این غضنفری فیلم کوتاه و خوش ساخت «ساهره» را در سال 1398 خورشیدی، نویسندگی و کارگردانی و تولید کرده ولی  به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا با وقفه ای حدود سه سال در 1401 آن را منتشر کرد. پس از آن هم تجربه کارگردانی تئاتر «اجراخوانیِ یک روز تابستانی اثر یون فوسه» را به کارنامه خود افزود.

امیر شایان غضنفری مانند اثر نخست خود ساهره، جدا از کارگردانی فیلمنامه و طراحی اصلی قصه اِلارُز  را نیز بر عهده داشته است. تمرینات و پیش تولید پروژه الارز از حدود هفت ماه پیش آغاز گشت و تصویر برداری آن هم در اوایل تیرماه سال جاری کلید خورد. هم اکنون تصویر برداری فیلمِ کوتاه «اِلارُز» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرشایان غضنفری و مبین غضنفری  اتمام و به مرحله تدوین رسیده است.




از نکات مهم این فیلم کوتاه، استفاده از هنرمندان جوان و با استعداد تئاتر از جمله « سلمان ذنوبی» است که در  جشنواره تئاتر فجر سال گذشته برای بازی در نمایش «کابوس های شازده اجباری» نامزد دریافت جایزه بخش بازیگری مرد چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر شد و مورد تقدیر قرار گرفت.


 فیلم کوتاه اِلارُز در ژانرِ درام اجتماعی تولید و پس از پایان در بخش مراحل فنی به جشنواره‌های داخلی و خارجی فرستاده می‌شود.


اتمام خبر/

گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا سینمای ایران امیرشایان غضنفری اِلارُز فیلم کوتاه ساهره سلمان ذنوبی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.